Hotels.com
Expedia.com130 $
Priceline130 $
CheapTickets130 $
Anmeldt d. 16. september 2020

Et dejligt byhotel i centrum af Frederikshavn. Ledelsen har ansat rigtig venlige og dygtige medarbejdere. Vi bliver rigtig godt modtaget i receptionen, og man mærker straks en dejlig stemning, både i morgenmadsrestauranten og den herlige "diner" restaurant. Unge dygtige tjenere om aftenen, og modne tjenere/kokke om morgenen, der sørger for en super buffet.

Vi boede i et dejligt stort værelse mod gården i rolige omgivelser. God seng og faciliteter. Der er parkering i gården, så det er nemt at få bagagen ind på hotellet.
Denne gang boede min kone og jeg på hotellet i 3 nætter, og det bliver ikke sidste gang. Rengøringen er i top.
Hotellet har ud over restaurant også en hyggelig cafe.
-og så er der gratis kaffe hele dagen i receptionen.
Med venlig hilsen
Kirsten og Peter Sonne Sørensen
august 2020

Dato for ophold: august 2020
Tak, Peter S
Anmeldt d. 13. september 2020

Dette var vort 4. besøg på Hotel Herman Bang. Morgenmaden var som altid rigtig god, dog var tilbehøret til Skyr/Yoghurt blevet begrænset. Lidt ærgerligt. Modsat var der nu også grove rundstykker. Dejligt.

I denne Corona tid, er der nogle forhold på hotellet, som ikke lever op til myndighedernes anbefalinger. Der er alt for lidt plads rundt om morgenbuffeten. Der er opsat borde i tæt afstand til buffeten, således at afstandskravet IKKE kan overholdes. I nær afstand til buffeten, står bord med morgenmadsprodukter. Her er der heller ikke mulighed for at overholde afstandskravet. Der burde være et maksimum for antal personer omkring buffeten, samt krav om “ensrettet” gang - altså kun en vej rundt. Desværre holdt køkken personalet ikke afstand, og de benyttede ikke handsker. Der står ikke håndsprit på de enkelte borde, ej heller på buffeten. Håndsprit var hængt på væggen i det tilstødende lokale.
Vi oplevede desværre flere personer, som på intet tidspunkt brugte håndsprit, ej heller holdt afstand ved buffeten.
Hvis der eksempelvis var opstillet sprit, mulighed for at tage handsker på, et max. antal personer om buffeten samt kun en vej rundt om buffeten, tror jeg, de fleste ville tænke på - og overholde Corona kravene. Dette var slet ikke tilfældet under vores besøg. Og gjorde os desværre utrygge.

Tak, Lone A
Anmeldt d. 12. september 2020

Rigtig god service, godt værelse og dejlig mad.
Pænt og rent. Gode parkeringsforhold, direkte indgang fra parkeringspladsen. hygiejnen med hensyn til den nuværende Covid 19 situation var i orden, der var både sprit og handsker., dog ikke på værelset.

Tak, X9291PGbent
Anmeldt d. 6. september 2020

Et deal-køb til Hotel Herman Bang bragte os to nætter til Frederikshavn. Herman Bang er et dejligt hotel i centrum af Frederikshavn og et godt udgangspunkt for oplevelser i byen og omegnen. Bortset fra betalings-parkering er alt i orden på hotellet. Gode værelser, god mad, fremragende morgenmad og venlig betjening. Den manglende aircondition kompenseres med en blæser. Det var ok. Vi er klar til et nyt deal-ophold på Hotel Herman Bang.

Tak, Ole S
Anmeldt d. 31. august 2020

Ophold på Herman Bang i Frederikshavn, dejlig perfekt stegt steak og fritter i restaurant Empire, nogle skønne unge mennesker til at servicere os. Den skønneste morgenmad, der manglede intet, måske juicen var lidt tynd men fred være med det

Dato for ophold: august 2020
Tak, fam645