Anmeldt d. 31. oktober 2019

Som altid flinkt personale, pæne og rene værelser, samt super mad i restauranten. Hurtig og nem ind- og udtjekning samt nem parkering lige ved døren. Alt i alt en super oplevelse til topkarakterer herfra. Vender tilbage næste gang jeg skal bruge overnatning

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, janlodahl
HotelHermanBang, Front desk hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. november 2019

Kære janlodahl,

Tusind tak for din tilbagemelding, det betyder meget for os.

Vi er glade for at du havde et godt ophold hos os og det ville glæde os at byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 21. oktober 2019

Hurtig og imødekommende betjening. God stemning! Rene og pæne værelser, der med fordel kunne være en smule større! Ligger centralt i byen.
Restauranten bød på få men alligevel varierende retter. Super at der blev tilbudt kaffe i loungen hele dagen.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Marianne B
HotelHermanBang, Front desk hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. oktober 2019

Kære Marianne,

Tusind tak for din tilbagemelding, det betyder meget for os.

Vi er glade for at du havde et godt ophold hos os og det ville glæde os, at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 13. oktober 2019

Vi blev godt modtaget da vi trådte inden for døren og der var venlig betjening hele vejen rundt og altid tid til en lille snak. Super lækker mad i skønne omgivelser. Værelset var super godt og rengøringen i top.

Tak, bjarneogiben
HotelHermanBang, Front desk hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2019

Kære bjarneogiben,

Tusind tak for jeres tilbagemelding, det betyder meget for os.

Vi er glade for at i havde et godt ophold hos os og det ville glæde os, at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 4. oktober 2019

Okay hotel som ligger lige ved gågaden, så det er meget centralt, pæne værelser med tv og internet, vendligt personale, dog var personale ved morgenmaden lidt fraværende, det koster så lige 85 kr pr døgn at parker, hvad vi ikke syntes er ok.

Dato for ophold: september 2019
Tak, gerry364
Anmeldt d. 23. september 2019

Pænt værelse, smilende og imødekommende personale, gode senge, fantastisk morgenmad og dejlig central placering. Alt i alt rigtig god service hele vejen rundt. Intet at beklage - super til prisen Vi vil benytte hotellet igen.

Dato for ophold: september 2019
Tak, FruVestenbaek
HotelHermanBang, Front desk hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. september 2019

Kære FruVestenbaek,

Tusind tak for din tilbagemelding, det betyder meget for os.
Vi er glade for at i havde et godt ophold og det ville glæde os at, kunne byde jer velkommen igen en anden gang.