Anmeldt d. 13. oktober 2019

Vi blev godt modtaget da vi trådte inden for døren og der var venlig betjening hele vejen rundt og altid tid til en lille snak. Super lækker mad i skønne omgivelser. Værelset var super godt og rengøringen i top.

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, bjarneogiben
HotelHermanBang, Front desk hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. oktober 2019

Kære bjarneogiben,

Tusind tak for jeres tilbagemelding, det betyder meget for os.

Vi er glade for at i havde et godt ophold hos os og det ville glæde os, at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 4. oktober 2019

Okay hotel som ligger lige ved gågaden, så det er meget centralt, pæne værelser med tv og internet, vendligt personale, dog var personale ved morgenmaden lidt fraværende, det koster så lige 85 kr pr døgn at parker, hvad vi ikke syntes er ok.

Tak, gerry364
Anmeldt d. 23. september 2019

Pænt værelse, smilende og imødekommende personale, gode senge, fantastisk morgenmad og dejlig central placering. Alt i alt rigtig god service hele vejen rundt. Intet at beklage - super til prisen Vi vil benytte hotellet igen.

Tak, FruVestenbaek
HotelHermanBang, Front desk hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. september 2019

Kære FruVestenbaek,

Tusind tak for din tilbagemelding, det betyder meget for os.
Vi er glade for at i havde et godt ophold og det ville glæde os at, kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 17. september 2019

Nok danmarks bedste og hyggeligste hotel.Helt fantastisk personale, flot og hyggelige værelser, fantastisk personale og SUPER lækker mad og så med beliggenhed lige midt i skønne Frederikshavn. Tag bilen og du er hurtigt både i Skagen, Hjørring Sæby mm.

Tak, kibi48
HotelHermanBang, Front desk hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. september 2019

Kære kibi48,

Tusind tak for din flotte anmeldelse af vores hotel, det betyder utroligt meget for os.

Vi er utroligt glade for at, du havde et godt ophold hos os og det ville glæde os at, kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 16. september 2019

Alt var yderst tilfredsstillende. Super serviceminded personale, dejligt værelse, overdådig morgenbuffet og superlækker mad i restauranten.
Hotellet ligger lige ved gågaden tæt på centrum. Gode tilkørselsforhold og parkering ved hotellet.

Tak, 219aja

Kære 219aja,

Tusind tak for din flotte anmeldelse af vores hotel, din feedback betyder utroligt meget for os.

Vi er glade for at du havde et dejligt ophold hos os.
Det ville glæde os at, kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

Receptione