“Dejligt hotel 50 meter fra gågaden”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Best Western Hotel Herman Bang
Vurderet som nr. 7 ud af 16 hoteller i Frederikshavn
Anmeldt 2. oktober 2016

Var på hotel Best Western Herman Bang i Frederikshavn den 31,05.16 i 3 dage.
vi havde et dejlig stort værelse, og personalet var meget venlig. Hotellet ligger kun 50 meter fra gågaden, dejligt hvis man har været ude at man kan lade bilen stå på den tilhørende P-plads. Dejlig morgenmad og helt vidunderlig bøf af langhornskvæg så skønt.

• Overnattede: Maj 2016, rejste som par
1  Tak, Inge Lone K
HotelHermanBang, Manager hos Best Western Hotel Herman Bang, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. oktober 2016

Hej.

Tusinde TAK for jeres anmeldelse af vores hotel.

Vi håber at se jer en anden gang på Herman Bang

Lars Dannervig
Direktør

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Best Western Hotel Herman Bang
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 30. august 2016

For en kort weekend tur til det nordlige Jylland er dette hotel perfekt. Fra egen P plads går man direkte ind i lille central reception. Værelset var roligt beliggende og badeværelset havde ud over ventilatoren også et lille trækvindue. Stor lækker morgenmadsbuffet og servicevenligt personale.

• Overnattede: August 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Anders S
Anmeldt 18. august 2016

Rigtig godt hotel med suveræne medarbejdere. Dejligt opholdsrum med kaffe, te, frugt, vand, hvor der også bliver serveret god morgenmad. Dejlige værelser, især business rooms er i topklasse. De almindelige værelser er almindelige.

• Overnattede: August 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, mortenn924
Anmeldt 13. august 2016 fra mobile enheder

Fik et meget lille værelse på 4. sal med skrå vægge. Der var lige absolut det mest nødvendige, to enkelt senge og et mini badeværelse. Det var ret koldt, men heldigvis virkede radiatoren.
Udemærket til én overnatning men så er det også det. Morgenmaden var heldigvis med i prisen og den var ok.

Overnattede: August 2016, rejste som par
Tak, Jeanet C
Anmeldt 1. august 2016

Vi så på nettet, at stedet havde nogle gode pakke tilbud, og fik rettet vores værelses bestilling til dette tilbud.
Det viste sig, at prisen blev væsentlig højere end det på nettet annoncerede, idet tilbuddet ikke gjaldt i juli måned, hvilket ikke fremgår af net-annoncen.
Vi fik at vide, at det var annonceret i lokalavisen, men der er nok ikke mange gæster, der er lokale, så det ville være mere passende at fortælle det i net-annoncen.
Pakke tilbuddet er stadig at finde på nettet, uden oplysning om, at det ikke gælder i månederne juli og august. Det er falsk reklame, så vær opmærksomme evt. kommende gæster.

• Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
Tak, h0ha
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Frederikshavn
0.4 km væk
Aalbæk Gl Kro
Nr. 1 af 1 i Ålbæk
92 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Best Western Hotel Herman Bang? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Best Western Hotel Herman Bang

Adresse: Tordenskjoldsgade 3, Frederikshavn 9900, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Frederikshavn
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Spa
Hotelstil:
Vurderet som nr. 7 ud af 16 hoteller i Frederikshavn
Prisområde: 623 kr.-1.177 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Best Western Hotel Herman Bang 3*
Antal værelser: 73
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Best Western Hotel Herman Bang. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?