De Rejsende
Danmark

God oplevelse i Frederikshavn by

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 2. maj 2024
Blot en enkelt nat ifm. arbejde - men en meget positiv oplevelse. Jeg havde brug for at kunne arbejde fra værelset, og det var rart, at det var stort og lyst. Hotellet ligger centralt ift. by og offentlig transport - så det er meget nemt at komme til. Personalet var professionelt og imødekommende. Der er stor forskel på Scandic-hoteller, men her får man virkelig meget for pengene. Det var en meget positiv oplevelse.
Dato for ophold: april 2024
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
    1.037 kr.
    599 kr.
    727 kr.
0.0 km fra Quality Hotel The Reef
Gratis parkering
Hotel Jutlandia is blessed with a stunning location overlooking the harbour, providing guests with a picturesque view. As a family-owned establishment, we take pride in offering a warm atmosphere. We offer the following service: 24 hours open front office, bar, restaurant, meeting rooms, parking, fitness. Further we offer long term stays and have several hotel apartments.
    864 kr.
6.5 km fra Quality Hotel The Reef
Vis flere hoteller i Frederikshavn
Anmeldt d. 30. marts 2024

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Marianne Bredevang, General Manager hos Quality Hotel The Reef, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. april 2024

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 29. marts 2024

Et skønt hotel, rent og pænt alle steder. Lækker morgenmadsbuffet og et sødt personale der stod klar til at hjælpe 24/7.
Selv om hotellet var fuldt booket i perioden, mærket vi ikke til det, andet at det var svært at finde en parkeringsplads ved ankomsten.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, nanna88438

Hej Nanna
Tak for din anmeldelse af jeres ophold her på Scandic The Reef, vi er rigtig glade for din feedback. Det er dejligt at høre, at I har nydt jeres ophold hos os, og vi håber, at vi en dag igen kan få lov at byde jer velkommen tilbage til Scandic The Reef.

Anmeldt d. 28. marts 2024

Værelserne og badelandet er super fine.
Personalet er flinke og hjælpsomme. Men mad siuationen er fuldstændig forfærdelig. 1 restaurant til aften til hele hotellet. På hjemmesiden oplyses der at der er muligt at hente maden med op på
Værelset. Det ville vi benytte os af. Men køkkenet i restauranten har travlt og det er derfor ikke muligt. Ikke engang en enkel børnemenu kunne de lave. ( vi spurgte lige da restauranten åbnede ) det resulterer i en sulten dreng på 4 år som har sat næsen op efter frikadeller med sovs.
Syntes virkelig det er en træls situation at stå i. Da det er helligdage og alle andre restauranter også har travlt. Det er virkelig en vanskelig siuation og tager lidt glæden af vores ellers hyggelig ferie.

Tak, Vanessa B

Hej Vanessa
Mange tak for din anmeldelse af dit ophold her på Scandic The Reef, vi sætter pris på din feedback, og vi er glade for at høre, at I var tilfredse med jeres værelse og badelandet. Vi er selvfølgelig meget kede af at høre om jeres frustrationer med hensyn til aftensmad til jeres dreng, her i påsken er der klart meget travlt i restauranten og vi anbefaler derfor ved tjek ind alle gæster til at bestille bord med det samme, hvis de ønsker at benytte restauranten om aftenen.

Dejligt at I dog alligevel havde en hyggelig ferie - vi håber, at vi en dag kan byde jer velkommen tilbage på Scandic The Reef.

Anmeldt d. 28. februar 2024

Et rigtigt dejligt hotel med vandland.
Der var varme bade og hyggelig stemning. Ikke så stort som andre steder med hyggelig og lækkert.
Værelserne var fine med køjesenge til børnene. Personalet var flinke og der var dejlig morgenmad. Kan anbefales

Værelsestip: Husk dykkerbriller til alle
Dato for ophold: februar 2024
Tak, Katrine P

Hej Katrine
Mange tak for din anmeldelse af jeres ophold her på Scandic The Reef, vi er rigtig glade for din feedback.

Anmeldt d. 27. februar 2024

Dato for ophold: februar 2024
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com