Scandic Hotels
1.122 kr.
Anmeldt d. 17. juli 2023

Fik et andet værelse end hvad jeg havde booket og betalt for. Havde bestilt dobbelt seng i værelset og fik et værelse med to enkelt senge - FORDI I vurderede at det var det vi skulle have - det er ABSOLUT IKKE noget i skal vurdere!!!!.

Tak, snubbi31
Marianne Bredevang, General Manager hos Scandic The Reef, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2023

Hej snubbi31

Mange tak for din anmeldelse af dit ophold her på Scandic The Reef, vi sætter pris på din feedback.

Vi beklager meget, at I ikke fik den sengetype på værelset, som I havde bestilt. Det er en fejl fra vores side, da booking-systemet har tildelt værelserne, og det undskylder vi mange gange.

Men vi håber alligevel, at I havde et godt ophold hos os, og at du kunne få lyst til at vende tilbage en dag.

Anmeldt d. 13. juli 2023

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 12. juli 2023

Bestilte en junior suite med 4 køjesenge og et værelse til de voksne - i stedet for 4 køjesenge, så fik vi 2 køjesenge og en sovesofa.
Det var absolut ikke det vi bestilte.
Kompensation - to softice

Tak, charlotte j

Hej Charlotte

Vi beklager, at I ikke fik det værelse, I havde set på hjemmesiden. En af vores junior suiter er indrettet med to køjesenge og en sovesofa i stedet for 4 køjesenge, og værelserne fordeles efter antal personer på bookingen. Fordi vi havde mange gæster boende var det desværre ikke muligt for os at bytte jeres booking til en anden junior suite.

Men vi håber alligevel, at I havde et godt ophold hos os, og at I kunne få lyst til at vende tilbage en dag.

Anmeldt d. 7. juli 2023

Anmeldt d. 17. juni 2023

Det var et dejligt ophold med skønne mennesker. Rock i Frederikshavn .
Badelandet, gårdhaven og baren. Ren hygge
Dejlig morgenmad
Vi havde 2 overnatninger. Kommer gerne igen.
Tænker vi bruger mere tid i deres dejlige badeland næste gang

Dato for ophold: juni 2023
Tak, minna2105
Marianne Bredevang, General Manager hos Scandic The Reef, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2023

Hej Minna
Mange tak for din anmeldelse af jeres ophold her på Scandic The Reef, vi er rigtig glade for din feedback.

Det er dejligt at høre, at I har nydt jeres ophold hos os, og vi håber, at vi en dag igen kan få lov at byde jer velkommen tilbage til Scandic The Reef.