Anmeldt d. 3. august 2020

Kan klart anbefales, hvis man ønsker en sjov og anderledes badelandsferie, hvor det samtidigt er nemt med at komme rundt til masser af oplevelser tæt på hotellet, men i byen. Frederikshavn var mega hyggeligt og det var fedt at kombinere de to typer ferie - badeland og byferie. Morgenmaden var ikke noget af stor værdi, men det kunne på ingen måde ødelægge en dejlig ferie.

Tak, stinedreier
Anmeldt d. 2. august 2020

Om vi kommer igen, tænker jeg ikke. I disse tider med afstand, ved jeg godt det kan være svært. Jeg så ikke en gang elevatorerne blive sprittet, og vil ikke tænke over, hvor mange som på en dag, rørte ved knap 5 sal. Afstand blev ikke overholdt i poolen. 25 talte jeg til, en eftermiddag i baby poolen, det måtte være 6. Ingen afstand ved ruchebanen, alt for mange børn kastede sig ned på samme tid, og gerne med hovederne først. Ringene man sad i, blev gerne i vandet, hvor man kommer ud, eller lige ved ind/udgangen til trappen. Alt for mange i den store pool, når bølgerne gik i gang, hovedspring fra hvor man kan skyde med vand, og måske der skal være tid på alle pools, som er populær, så man ikke skal stå og vente på, de forældre som bare synes det er dejligt, at ligge i timer i spaen. Kaffemaskinerne virkede ikke. Virkelig dårlig stil. Så kaffe efter morgenmad til kl 17, var no go. Men mindre det var inde ved poolen, prøvede ikke der inde. Kan ikke forstå hvorfor god kaffe på scandic er så svært at få. Det er ikke verdens bedste til 29 kr. All you Can eat middag om aften, ventede mine børn 20 min på pomfritter, og da de endelig nåede frem til disken igen, var der ikke flere. Så den dag spiste de kun kød, som var skåret i så tykke skiver, da man næsten ikke kunne tykke det. Dyr middag da mine børn er 14 og betaler voksenpris for 2 stk kød, godt vi selv havde rugbrød med. Kokkene blandede sig i hinandens arbejde, og virkede som om ingen viste hvad den anden lavede. Vores værelsegulv var så beskidt, og store nullermænd at vi beholde vores sko på. Bag pynte gardinet vrimlede det med edderkopper. Første dag slog vi nok 10 ihjel. Vi skulle ryste puder og dyner inden vi skulle i seng. Sidste dagen vågnede min datter med en på kinden. Kæmpe panik.

Tak, majbrittbauder
Anmeldt d. 31. juli 2020

Skønt ophold, dejligt værelse og lækker morgenmad. Badelandet var super og hotellet ligger virkelig centralt i byen. Kommer helt sikkert gerne tilbage en anden gang. Der var helt styr på Covid-19 regler.

Tak, kknudsen2020