Anmeldt d. 24. februar 2020 fra mobile enheder

Jævnt kedelig hotelværelse, og så er det ikke hyggeligt at sidde i en bar og hygge sig, når alle hotellets gæster valser forbi i badetøj.
Mange børnefamilier, og buffet bære præg af dette. Men enlig ok mad.

Tak, H2056STmichaels
Anmeldt d. 17. februar 2020

Vores ophold bar præg af enorm travlhed og mange mennesker. Især i forbindelse med tjek ind og ud, i restaurant og i badeland. Børnesengene var desværre som at sove på et hårdt stengulv.
Færre mennesker og mere overskud hos personalet ville klart have givet en bedre oplevelse og anmeldelse for omgivelserne er skønne. Skal vi derop igen, bliver det ikke på et familieværelse grundet sengenes kvalitet

Tak, Brugerderikkeeribrug
Anmeldt d. 14. februar 2020

Dato for ophold: februar 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Anmeldt d. 10. februar 2020

Anmeldt d. 10. februar 2020

Meget sur og uhøflig receptionist.
Dejlig badeland.
Fin værelse men der var stillet en drømmeseng op og den var under al kritik. Den var meget larmende så ikke meget søvn til nogen på værelset. Ikke lige det man havde betalt for.

Tak, klaus238