Anmeldt d. 10. januar 2020

Dato for ophold: januar 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Anmeldt d. 7. januar 2020

Havde en rigtig god oplevelse på The Reef sammen med mine piger på 6 og 9 år. Blev mødt af superservicemindet personale med overskud til både engageret og personlig betjening. Vandlandet var et stort hit for børnene og skønt at kunne sidde som forældre og læse en bog i hyggelige og mere afsides kroge af badelandet mens ungerne rendte rundt.

Dato for ophold: januar 2020
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, 10henriette
Anmeldt d. 2. december 2019 fra mobile enheder

Vi var afsted med 2 små børn og havde et dejligt ophold på scandic hotellet. Super god service overalt.

Dejligt badeland med mange små hyggelige områder.

God oplevelse i restauranten og dejlig hjælpsomt personale overalt på hotellet

Dato for ophold: december 2019
Tak, torbenm490
Anmeldt d. 1. december 2019

Har været der flere gange med familien, og det var endnu engang en rigtig god oplevelse. Værelserne er nyrenoveret og er blevet flotte, personalet er søde og hjælpsomme. Badelandet stadig er det mest gennemførte i Dnamark og bringer en i caribisk stemning med det samme.

Dato for ophold: december 2019
Tak, G4392XPchristianr