Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
Hotel Jutlandia(Frederikshavn)
Park Hotel(Frederikshavn)
Hotel Lisboa(Frederikshavn)
  • Restaurant
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 23. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi har netop boet på Scandic the Reef i en weekend. Vi havde valgt weekenden i efterårsferien, så der var selvsagt mange mennesker og mange børn.
Lige præcis børn - i hvertfald vores børn - elsker stedet! Badelandet er ikke ret stort, men de få m2 er brugt utrolig kreativt. En skøn og sjov rutschebane og ikke mindre end 5 boblebade for bare at nævne noget gør stedet rart at være for både små og store. Temaet "Caribien" er ført igennem og lavet godt.
Standard familie værelset er ikke vanvittig stort men køjesenge på væggen (og godt skjult hvis man ikke havde børn med) gør værelset super anvendeligt. Vi var desværre så uheldige at få værelset lige over en af de større pumper til vandlandet, så vi følte os konstant ombord på en "Storebælts-færge"! Ikke så fedt.
Knap så godt var det, at man inde i badelandet har et 3,5m dybt bassin med guldmønter på bunden der kan udløse en is. Desværre var det tydeligvis ikke en opfyldning der blev prioriteret, så vores piger dykkede forgæves hele weekenden.
Der er 2 restauranter på hotellet - foruden en lille cafe i badelandet. Den ene fungerer også som morgenmads-restaurant og havde et skønt udvalg - som Scandic plejer at være god til. Især var det dejligt at opleve det store udvalg til allergikere.
Et minus på restaurant-siden var dog aftenbuffetten. Da hotellet nok primært henvender sig til børnefamilier qua badelandet, er det lidt ærgerligt at prisen på aftenbuffetten er så høj. 235kr for voksne og 159kr for børn så vidt jeg husker. Plus drikkevarer. Vores piger - 8 og 11 - har endnu aldrig kunnet spise for noget der ligner ~150kr og vi syntes derfor det var for dyrt. Hotellet ligger heldigvis så centralt placeret i byen, at der er masser af andre mad-muligheder lige om hjørnet.

Til slut vil vi dog gerne sige tak til personalet i receptionen, hvor vi især var meget glade for den ene af de rare damer. Vi følte os utrolig velkomne og fik god service hele opholdet igennem.

Tak, Rikke Lund J
Marianne B, Direktør hos Scandic The Reef, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. november 2016

Kære Rikke

Fra os alle her på hotellet en stor tak for jeres dejlige anmeldelse af vores hotel. Det glæder os meget, at I har nydt efterårsferie her, og at både børn og voksne har nydt ferien. Jeg skal dybt beklage, at I ikke har fundet nogle guldmønter, jeg ved at vores badevagter - min. 5 gange dagligt smidder guldmønter i - og de 5 gange er fordelt over hele dagen, netop således at man gerne skulle have mulighed for at finde en The Reef guldmønt.
Skønt at se, at I sætter pris på vores store udvalg til allergikere, det er netop et af vores nyere tiltag at vi har udvidet sortimentet markant her, således at alle vores gæster kan få en god og skøn start på dagen.
En stor tak for roserne til vores personale - dem vil jeg straks lade gå videre.
I skal være så hjertelig velkomne tilbage her til The Reef - vi håber snart at se jer igen.

Rigtig god weekend.

Anmeldt for 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Lækkert vandland med mange spændende bassiner og vandrutchebane
Selvom der er mange mennesker føles det som at der er rigeligt med plads
Super personale ( kom med en guldmønt til den mindste ) da den store havde dykket ned efter sin.
Det er noget der vil blive husket og fortalt videre
Hotellet reception er fin 3 mennesker der står klar til en familie ved indtjekningen er da rart
Kommer gerne igen i en anden ferie

Tak, slottiii

Hej Slottiii

Fantastisk dejlig anmeldelse - tusind tak. Skønt at se, at I har haft en dejlig ferie hos os, det er vi rigtig glade for. Dejligt at se, at vores personale har gjort en forskel, og givet jer skønne oplevelser under jeres besøg- og ikke mindst at I vil fortælle det videre. Det begyder alt for os.
Vi glæder os allerede til at se jer igen.

Anmeldt for 19. oktober 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt ophold. Der var gode aktiviteter for min datter, specielt skattejagten og ansigtsmaling var et stort hit hos hende.

Formålet med overnatningen var at hygge i badelandet, the reef, og slappe af med god mad og det gjorde vi til fulde.

Det er ikke sidste gang vi tager en overnatning hos jer.

Tak, Line J

Kære Line

Af hjertet tusind tak for jeres skønne anmeldelse. Vidunderligt at se, at I har nydt jeres ophold her, og at skattejagten og ansigtsmalingen vagte begejstring. Familiehygge med afslapning er guld værd, og det glæder os derfor rigtig meget, at det var de oplevelser I tog med herfra.
Vi glæder os allerede til at få lov til at byde jer velkommen tilbage.

Med ønsket om en fantastisk dejlig dag.

Anmeldt for 13. oktober 2016

Har i nat boet på 218, og frosset som en hund. Receptionen kunne ikke hjælpe, da luften kommer fra central der er gået hjem. Værelserne som forretningsrejsende er frygtelig, køjerum (Medlem med 22 overnatninger på Scandic i år) som møder en med dør der vender omvendt, et bad hvis døre ikke åbner helt, men støder op i noget. Sov dårligt i sengene / følte mig virkelig ikke tilpas. Morgenmad ikke Scandic standard / skrabet, men grunden skal ses i at Scandic satser på både børnefamilier som der er mange af og så kalder sig Scandic, som for mig er forretning (har været) dette hotel bruges ikke mere og kan ikke anbefales.

• Overnattede: Oktober 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, soren C

Hej Søren

Tak for dit besøg og for din anmeldelse. Jeg bliver altid ked af at læse, når vi ikke har levet op til vores gæsters forventningerne. Energien og glæden ved vores job, får vi jo ved at have glade gæster.

Så jeg kan kun beklage og takke for din ærlighed.

Anmeldt for 9. oktober 2016 fra mobile enheder

Besøgte kun badelandet, og havde en fantastisk dag med familien. Omgivelserne er flot udført i natursten og i gennemført pirattema.
Specielt kan nævnes "Treasure Cove" som er et 3,5 meter dybt bassin, hvor der kan dykkes efter en pirats skat. En guldmønt som i baren kan veksles til en sodavandsis. Helt perfekt og gennemført idé der selvsagt holder børnene underholdt og udfordret.
Maden i "Lobster Bob" er af høj kvalitet i forhold til lignende badelande. Hjemmelavede burgere med "rigtige" håndformede bøffer. Nuggets er hjemmelavet af kyllinge inderfillét. Altså ikke sådan nogle, som de klamme fra Den Gyldne Måge. Menu koster 99,- med burger/fritter/sodavand. Der kan vælges mellem burger, sandwich og nuggets til menuerne. Billigt i forhold til kvaliteten.

Tak, RasmusY

Hej Rasmus

Tusind tak for din flotte anmeldelse efter dit besøg hos os. Det er det der gør det hele værd. Det er en stor glæde for os, at du og familien nød opholdet hos os, og vi håber at vi snart får lov at byde jer hjertelig velkommen tilbage.

Med ønsket om en rigtig dejlig dag.