Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“Hyggeligt badeland” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Scandic The Reef

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 3 websteder mere!
Vurderet som nr. 1 ud af 15 hoteller i Frederikshavn
20 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nyttige stemmer
“Hyggeligt badeland”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 23 oktober 2016 fra mobile enheder

Vi har netop boet på Scandic the Reef i en weekend. Vi havde valgt weekenden i efterårsferien, så der var selvsagt mange mennesker og mange børn.
Lige præcis børn - i hvertfald vores børn - elsker stedet! Badelandet er ikke ret stort, men de få m2 er brugt utrolig kreativt. En skøn og sjov rutschebane og ikke mindre end 5 boblebade for bare at nævne noget gør stedet rart at være for både små og store. Temaet "Caribien" er ført igennem og lavet godt.
Standard familie værelset er ikke vanvittig stort men køjesenge på væggen (og godt skjult hvis man ikke havde børn med) gør værelset super anvendeligt. Vi var desværre så uheldige at få værelset lige over en af de større pumper til vandlandet, så vi følte os konstant ombord på en "Storebælts-færge"! Ikke så fedt.
Knap så godt var det, at man inde i badelandet har et 3,5m dybt bassin med guldmønter på bunden der kan udløse en is. Desværre var det tydeligvis ikke en opfyldning der blev prioriteret, så vores piger dykkede forgæves hele weekenden.
Der er 2 restauranter på hotellet - foruden en lille cafe i badelandet. Den ene fungerer også som morgenmads-restaurant og havde et skønt udvalg - som Scandic plejer at være god til. Især var det dejligt at opleve det store udvalg til allergikere.
Et minus på restaurant-siden var dog aftenbuffetten. Da hotellet nok primært henvender sig til børnefamilier qua badelandet, er det lidt ærgerligt at prisen på aftenbuffetten er så høj. 235kr for voksne og 159kr for børn så vidt jeg husker. Plus drikkevarer. Vores piger - 8 og 11 - har endnu aldrig kunnet spise for noget der ligner ~150kr og vi syntes derfor det var for dyrt. Hotellet ligger heldigvis så centralt placeret i byen, at der er masser af andre mad-muligheder lige om hjørnet.

Til slut vil vi dog gerne sige tak til personalet i receptionen, hvor vi især var meget glade for den ene af de rare damer. Vi følte os utrolig velkomne og fik god service hele opholdet igennem.

Tak, Rikke Lund J
Marianne B, Direktør hos Scandic The Reef, svarede på denne anmeldelse, 4 november 2016
Kære Rikke

Fra os alle her på hotellet en stor tak for jeres dejlige anmeldelse af vores hotel. Det glæder os meget, at I har nydt efterårsferie her, og at både børn og voksne har nydt ferien. Jeg skal dybt beklage, at I ikke har fundet nogle guldmønter, jeg ved at vores badevagter - min. 5 gange dagligt smidder guldmønter i - og de 5 gange er fordelt over hele dagen, netop således at man gerne skulle have mulighed for at finde en The Reef guldmønt.
Skønt at se, at I sætter pris på vores store udvalg til allergikere, det er netop et af vores nyere tiltag at vi har udvidet sortimentet markant her, således at alle vores gæster kan få en god og skøn start på dagen.
En stor tak for roserne til vores personale - dem vil jeg straks lade gå videre.
I skal være så hjertelig velkomne tilbage her til The Reef - vi håber snart at se jer igen.

Rigtig god weekend.
Skriv en anmeldelse

475 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (15)
Dato | Vurdering
Herning, Danmark
3 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 19 oktober 2016 fra mobile enheder

Lækkert vandland med mange spændende bassiner og vandrutchebane
Selvom der er mange mennesker føles det som at der er rigeligt med plads
Super personale ( kom med en guldmønt til den mindste ) da den store havde dykket ned efter sin.
Det er noget der vil blive husket og fortalt videre
Hotellet reception er fin 3 mennesker der står klar til en familie ved indtjekningen er da rart
Kommer gerne igen i en anden ferie

Tak, slottiii
Hej Slottiii

Fantastisk dejlig anmeldelse - tusind tak. Skønt at se, at I har haft en dejlig ferie hos os, det er vi rigtig glade for. Dejligt at se, at vores personale har gjort en forskel, og givet jer skønne oplevelser under jeres besøg- og ikke mindst at I vil fortælle det videre. Det begyder alt for os.
Vi glæder os allerede til at se jer igen.

2 anmeldelser
5 ud af 5 bobler Anmeldt 19 oktober 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt ophold. Der var gode aktiviteter for min datter, specielt skattejagten og ansigtsmaling var et stort hit hos hende.

Formålet med overnatningen var at hygge i badelandet, the reef, og slappe af med god mad og det gjorde vi til fulde.

Det er ikke sidste gang vi tager en overnatning hos jer.

Tak, Line J
Kære Line

Af hjertet tusind tak for jeres skønne anmeldelse. Vidunderligt at se, at I har nydt jeres ophold her, og at skattejagten og ansigtsmalingen vagte begejstring. Familiehygge med afslapning er guld værd, og det glæder os derfor rigtig meget, at det var de oplevelser I tog med herfra.
Vi glæder os allerede til at få lov til at byde jer velkommen tilbage.

Med ønsket om en fantastisk dejlig dag.
Vejen, Danmark
179 anmeldelser
49 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 125 nyttige stemmer
2 ud af 5 bobler Anmeldt 13 oktober 2016

Har i nat boet på 218, og frosset som en hund. Receptionen kunne ikke hjælpe, da luften kommer fra central der er gået hjem. Værelserne som forretningsrejsende er frygtelig, køjerum (Medlem med 22 overnatninger på Scandic i år) som møder en med dør der vender omvendt, et bad hvis døre ikke åbner helt, men støder op i noget. Sov dårligt i sengene / følte mig virkelig ikke tilpas. Morgenmad ikke Scandic standard / skrabet, men grunden skal ses i at Scandic satser på både børnefamilier som der er mange af og så kalder sig Scandic, som for mig er forretning (har været) dette hotel bruges ikke mere og kan ikke anbefales.

• Overnattede Oktober 2016, rejste på forretning
    • 3 ud af 5 bobler
      Sted
    • 2 ud af 5 bobler
      Søvnkvalitet
    • 2 ud af 5 bobler
Tak, soren C
Hej Søren

Tak for dit besøg og for din anmeldelse. Jeg bliver altid ked af at læse, når vi ikke har levet op til vores gæsters forventningerne. Energien og glæden ved vores job, får vi jo ved at have glade gæster.

Så jeg kan kun beklage og takke for din ærlighed.

Hoteldirektør

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i Frederikshavn

Aalborg, Danmark
7 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
5 ud af 5 bobler Anmeldt 9 oktober 2016 fra mobile enheder

Besøgte kun badelandet, og havde en fantastisk dag med familien. Omgivelserne er flot udført i natursten og i gennemført pirattema.
Specielt kan nævnes "Treasure Cove" som er et 3,5 meter dybt bassin, hvor der kan dykkes efter en pirats skat. En guldmønt som i baren kan veksles til en sodavandsis. Helt perfekt og gennemført idé der selvsagt holder børnene underholdt og udfordret.
Maden i "Lobster Bob" er af høj kvalitet i forhold til lignende badelande. Hjemmelavede burgere med "rigtige" håndformede bøffer. Nuggets er hjemmelavet af kyllinge inderfillét. Altså ikke sådan nogle, som de klamme fra Den Gyldne Måge. Menu koster 99,- med burger/fritter/sodavand. Der kan vælges mellem burger, sandwich og nuggets til menuerne. Billigt i forhold til kvaliteten.

Tak, RasmusY
Hej Rasmus

Tusind tak for din flotte anmeldelse efter dit besøg hos os. Det er det der gør det hele værd. Det er en stor glæde for os, at du og familien nød opholdet hos os, og vi håber at vi snart får lov at byde jer hjertelig velkommen tilbage.

Med ønsket om en rigtig dejlig dag.
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 22 september 2016 fra mobile enheder

Rigtig godt sted med super service.
Alt fungere fint og betjeningen er i top.
Eneste ting der er lidt træls er en underlig lyd af vand der drypper (lyder lidt som om der er en der tisser i toilettet på værelset ovenpå værelse 225)

Overnattede September 2016, rejste på forretning
Tak, René Lindhardt H
Marianne B, General Manager hos Scandic The Reef, svarede på denne anmeldelse, 2 oktober 2016
Hej René

Tusind tak for din flotte anmeldelse af os - det er skøn læsning for os alle.

Tak for info om den dryppende lyd på vær. 225, den vil vi straks få fulgt op på af vores teknikker.

Vi glæder os til at få lov at byde dig velkommen tilbage.

3 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
3 ud af 5 bobler Anmeldt 14 september 2016 fra mobile enheder

Jeg er helt klart ikke målgruppen for dette hotel. Smagløs indretning og old school værelser, der trænger til et løft til nutiden.
Til gengæld er personalet imødekomne og venlige - dejligt.
Normalt spiser jeg ikke på Scandic hoteller, og her blev det bekræftet hvorfor. Maden er middelmådig...

Overnattede September 2016, rejste på forretning
Tak, Roskildefyren
Kære Roskildefyren.

Tusind tak for din anmeldelse af dit besøg hos os, det betyder rigtig meget for os, at vi får en ærlig tilbagemelding, som vi konstruktivt kan bruge i vores arbejde med at forbedrde oplevelserne for vores gæster.
Jeg har noteret mig din kommentar omkring vores indretning af vores værelser, og ved også at smag er forskellig. Men når det så er sagt, så har vi altid et ønske om at vores hotel fremstår nyt og trendy - hvilket vi løbende arbejder med. Senest har vi renoveret vores lobby.

Vi håber, at se dig igen på The Reef på et senere tidspunkt.

København, Danmark
6 anmeldelser
6 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
4 ud af 5 bobler Anmeldt 7 september 2016

Godt hotel med swimming pool og vandland.
Værelser velplejede med wifi og fjernsyn og godt badeværelse.
Til trods for det er de lidt små og specielt børne senge som hænger fra væggen er ikke helt praktiske.
Hotellet mangler aircondition i værelserne.
God mad både til morgenen som er inkluderet i prisen og aftensmad som dog serveres som buffet og er ikke inkluderet i prisen.
En ulempe er at buffet retter ikke skiftes og er de samme i hele ugen.
Alt i alt et godt hotel til familier og hyggelige weekend, men værelserne kunne være lidt større.

• Overnattede Juni 2016, rejste med familie
    • 3 ud af 5 bobler
      Værdi
    • 4 ud af 5 bobler
      Værelser
Tak, Kixron
Hej Kixron

Tak for din flotte anmeldelse af vores hotel - skøn at se at I har nydt opholdet her.
Til næste gang kan jeg anbefale dig at booke et family superior værelse, hvis i ønsker lidt mere plads - og her er der også nogle af rummene der har en sovesofa - fremfor blot køjesenge.

Endnu engang tak for din dejlige anmeldelse

Sindal, Danmark
4 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 4 september 2016

Vi er lige hjemkommet fra et weekend ophold på hotellet - og smilet er næsten ikke til at tørre af. Vi fik en sublim velkomst ved receptionen, sød og smilende og man følte sig virkelig velkommen. Aftensmaden skulle være indtaget på det gule pakhus, men på grund af en stor fest, blev vi tilbudt et stille bord i Callypso restauranten. Her fik vi serveret en pragtfuld tre-retters menu med tilhørende vine. Gennem hele aftenen var tjener - Morten og kok - Emil særdeles nærværende og gjorde alt for at vi fik en dejlig oplevelse. Al mulig ros til hotel, restaurant, værelse og ikke mindst personale. Vi kommer gerne igen.

• Overnattede September 2016, rejste som et par
      Værdi
      Sted
Tak, steenoglillian
Hej Steen og Lillian

Med stor glæde - og stolthed over vores team, vil jeg hermed gerne takke dybt for denne skønne anmeldelse af jeres ophold hos os.
Det er vidunderligt, når vores gæster tager herfra som I - meget glade for de oplevelser som vi har givet dem.
Vi vil glæde os rigtig meget til at byde jer velkommen tilbage.

Med ønsket om en rigtig god dag .

Nora, Sverige
4 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
4 ud af 5 bobler Anmeldt 25 august 2016 fra mobile enheder

Dette var min 3 gang på dette hotel. Et hotel som giver en god service og har fine rum. Dertil er det et stort plus at der findes et badeland til. Mit i centrum og let att finde.
Et hotel som har fokus på jer med börn.
Jeg kommer absolut at komme tilbage

Overnattede August 2016, rejste med familie
Tak, henriko577
Hej Henrik

Vi glæder os til at se dig på The Reef igen - tusind tak for dine rosende ord omkring os.
Skønt at se, at du værdsætter vores dejlige servicemindet personale, og alle de ting vi arbejder med for at give vores gæster en rigtig god oplevelse når de er på The Reef.

Med ønsket om en dejlig dag.

Hoteldirektør
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Frederikshavn
0.3 km væk
Danhostel Frederikshavn City
Nr. 7 af 15 i Frederikshavn
4.0 ud af 5 bobler 28 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Scandic The Reef? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic The Reef

Ejendom: Scandic The Reef
Adresse: Tordenskjoldsgade 14, Frederikshavn 9900, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Frederikshavn
Faciliteter:
Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Swimmingpool Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 1 ud af 15 hoteller i Frederikshavn
Prisklasse (pr. overnatning): 868 kr.-1.379 kr.
Hotelklasse:4 stjerner — Scandic The Reef 4*
Antal værelser: 215
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Priceline, Expedia, Agoda og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på Scandic The Reef. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Scandic Stena Line Frederikshavn Hotel Frederikshavn
Scandic Stena Line Hotel Frederikshavn

Er dette din TripAdvisor-registrering?