“Lækker mad for pengene!”
Anmeldelse af La Vida

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
La Vida
Anmeldt 27. februar 2023

Vi besøgte i forbindelse med et weekend ophold La Vida 2 gange, hvor vi begge gange oplevede god service, kort ventetid og god mad til rimelige priser.

Dato for besøg: februar 2023
Tak, LMilling

Anmeldt 24. november 2022 fra mobile enheder

Bedste mad jeg længe har fået.😋
Uden tivivl det bedste mad på alle punkter, de fremstiller alt på menuen med kvalitet. Det må være meget svært og lave alt på menuen så godt.

Dato for besøg: november 2022
Tak, spistop
Anmeldt 11. oktober 2022 fra mobile enheder

Venlig personale, der er yderst servicemindet - Den bedste Pizza jeg har fået til dato

Jeg har været her 6 gange i forbindelse med forretningsrejse.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, Jan N
Anmeldt 19. maj 2022

Vi var en samlet flok på 7 der besøgte La Vida. Sur betjening og elendig mad. Jeg kan bestemt ikke anbefale dette sted. Pizza er frosne bunde der bliver varmet op med fyld. Ikke engang pomfritter kan de finde ud af at lave.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, morteno536
Anmeldt 7. juli 2021

Elendigt, smagsløst mad, 20 minutter forsinket.
Over 1dl fedt rendte fra TORTELLINI MARIA MONTO.

Hjemmelavet burger?
Bøffen var gennemstegt som i 150% død, ingen smag, ingen hvidløg som var bestilt med

Spiser ikke der igen..
Sindssyge priser for dårlig ædelse!

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Bette9293

Rejsende, der kiggede på La Vida, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn
Ålbæk, Frederikshavn

Har du været i La Vida? Fortæl om dine oplevelser!