“Byens bedste pizza!”

Har du et billede?
Tilføj det.
La Vida
Anmeldt 1. juli 2021

Selv om menukortet også omfatter burgere, pita, steaks, m.m., så er der ingen tvivl om, at La Vidas sællert er PIZZA, og selv om der altid er en livlig take-away-trafik, bliver man som spisende ikke forstyrret af dette.
Restauranten er spartansk men pænt indrettet, og vi er langt over normalt pizzeria-niveau, så hvis du vil spise pizza i "pæne" omgivelser, er La Vida et godt bud.
Deres pizzaer er sprøde og lækre og priserne er meget rimelige.
Gør dig selv den tjeneste at bestille en af deres luksus pizzaer, de koster ganske vist 10-15 kr. mere end normaludgaven, men merprisen er alle pengene værd (masser af kød).
Betjeningen er flink og personlig og føles ikke rutinepræget.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, frpe1960

Rejsende, der kiggede på La Vida, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn
Ålbæk, Frederikshavn

Har du været i La Vida? Fortæl om dine oplevelser!