“Super lækker mad og dejlig uformel betjening”

Fiskebaren Café Og Spisehus
Anmeldt 25. maj 2024

Denne restaurant er et besøg værd. Mad og betjening er helt i top. Vi vil helt sikkert spise her næste gang, vi er i Frederikshavn👍

Dato for besøg: maj 2024
Tak, Anette T

Anmeldt 19. maj 2024

Gl dags æblekage. Lidt for nyfortolket og ikke gammeldags nok efter min smag. En form for chokokugler i og for lidt makroner.
Venligt personale. Ikke et godt sted for hørehandicappede.

Dato for besøg: maj 2024
Tak, HelleR98
Anmeldt 18. april 2024 fra mobile enheder

Mega hyggelig. .Lækker mad, servicen i top.,
Yderligere fik vi gode råd om seværdigheder i området.
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: april 2024
Tak, O1946AKbrianp
Anmeldt 13. april 2024 fra mobile enheder

Lækkert fiaketapas, hyggeligt miljø, personale som forstår at hygge om gæsterne.
Absolut en af de bedste restauranter jeg har besøgt.

Dato for besøg: april 2024
Tak, 93oles
Anmeldt 26. marts 2024

Helt fantastisk oplevelse og de bedste anbefalinger til Fiskebaren.
Under vores ferie har vi spist to gange på Fiskebaren. Maden smagte himmelsk, og der er også lækkerier på kortet, hvis man ikke er så glad for fisk. Virkelig god atmosfære og en sublim betjening fra de søde piger på restauranten.
Vi kommer helt sikkert igen næste gang turen går til det nordjyske!

Dato for besøg: marts 2024
Tak, Line K

Rejsende, der kiggede på Fiskebaren Café Og Spisehus, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn
Ålbæk, Frederikshavn

Har du været i Fiskebaren Café Og Spisehus? Fortæl om dine oplevelser!