KFP66
Roskilde

Skønt hotel

Anmeldelse af Hotel Jutlandia
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 6. jun. 2024
Jeg overnattede med familien her mellem den 1. og den 2. juni, og vi var MEGET tilfredse. Hoteller ligger meget centralt, og værelser er rummelige med en rigtig god seng. Hele hotellet er relativt ny-renoveret, og stilen er moderne og meget gennemført. Udsigten fra 6. sal, hvor der er restaurant og morgenmadsservering, er uovertruffen. Jeg tror ikke, at det fås bedre i Frederikshavn, eller ret mange andre steder for den sags skyld.
Dato for ophold: juni 2024
Værelsestip: Hvis du har mulighed for det så spis i restauranten, som vi har prøvet ved en tidligere...
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
4,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelse
Svarede for 1 uge siden
Kære gæst - wauuu - sikke DEJLIG læsning. Du har gjort vores dag bedre. Tak for jeres besøg og TAK fordi du tager dig tid til at skrive. På glædelig gensyn. Mvh Team Jutlandia
    2.234 kr.
    1.585 kr.
18.9 km fra Hotel Jutlandia
Vis flere hoteller i Frederikshavn
Anmeldt d. 29. maj 2024 fra mobile enheder

Flotte værelser med fantastisk udsigt. Super restaurant på toppen, der også er virkelig velegnet til arrangementer. Hyggelig bar i stueetagen og desuden gode parkeringsforhold. God beliggenhed i Frederikshavn med busstoppested lige foran hoveddøren.

Tak, Tobias F
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Tobias, Tak for dit besøg og din anmeldelse af vores hotel. Dejligt at du synes om vores produkt. Vi gør os umage hver dag :-) Mvh Team Jutlandia

Anmeldt d. 24. maj 2024

Skøn weekend vi havde på hotel Jutlandia. Vi boede på et skønt værelse der var nyrenoveret. Derudover fik vi både en skøn middag og skønt morgenmad på 6 etage på Sted1. Både værelset og restauranten havde skøn udsigt udover havnen.

Kan varmt anbefales.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Rebecca F
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. maj 2024

Kære Rebecca, Tak fordi du valgte at være vores gæst. Vi elsker at have gæster :-) På glædelig gensyn. Mvh Personalet Hotel Jutlandia

Anmeldt d. 24. maj 2024

Jeg boede på hotellet sidste weekend og fik det skønneste værelse, med en fantastisk udsigt ud over havnen. Utroligt venligt og servicemindet personale, hyggelig bar og restaurant og god atmosfære. Hotel Jutlandia er bestemt et besøg værd!

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Go63942028656

Kære Gæst, Tak fordi du var vores gæster og ikke mindst TAK fordi du har taget dig tid til at anmelde os. Vi håber på, vi kan få lov til at byde dig velkommen en anden god gang. Rigtig god sommer. Med venlig hilsen Hotel Jutlandia

Anmeldt d. 23. maj 2024 fra mobile enheder

Jeg havde den bedste weekend på dette skønne hotel! Vi fik den bedste morgenmad og aftensmad i restauranten, hvor der samtidig også var en fantastisk udsigt. Værelset var rent, hyggeligt og levede helt op til vores forventninger 😁 Jeg kan varmt anbefale alle at bo her, hvis de kommer forbi Frederikshavn!

Tak, albertel2016
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. maj 2024

Kære Alberte, Af hjertet tak for den flotte tilbagemeldinger, det sætter vi stor pris på. På glædelig gensyn. Mvh Team Jutlandia

Anmeldt d. 22. maj 2024

Hotel Jutlandia i Frederikshavn er virkelig et pragtfuldt sted, der indfanger essensen af dansk gæstfrihed. Fra det øjeblik man træder ind i lobbyen, mærker man en varm og indbydende atmosfære, der straks får én til at føle sig hjemme. Hotellets personale er i en klasse for sig – deres professionalisme, venlighed og opmærksomhed på detaljer skaber en oplevelse ud over det sædvanlige.

Værelserne er komfortable og smagfuldt indrettede, med en fantastisk udsigt over vandet, som tilføjer en ekstra dimension af ro og skønhed til opholdet. Det er en fornøjelse at vågne op til synet af havet og de omkringliggende landskaber.

Hotel Jutlandia formår at kombinere luksus med en hjemlig følelse, hvilket gør det til det perfektr Med sin ideelle beliggenhed og verdensklasse personale, er det et sted man altid ser frem til at vende tilbage til. En klar anbefaling til alle, der ønsker et uforglemmeligt ophold i Frederikshavn.

Tak, Nich B

Kære Nich, Tak for dit besøg og TAK fordi du tager dig tid til at give os så konstruktiv en tilbagemelding. Man kan helt mærke atmosfæren. Vi håber at vi på et andet tidspunkt kan få lov til at byde jer velkommen igen. På glædelig gensyn. Mvh Hotel Jutlandia - Camilla Frost