Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com208 US$
Hotels.com208 US$
Priceline208 US$
Travelocity208 US$
FindHotel207 US$
Orbitz.com208 US$
Anmeldt d. 24. august 2021

Min mand og jeg havde fornøjelsen af at overnatte på et af hotellets mums-lækre suiter, og vi følte os ovenud forkælet helt ned til allermindste lille luxuriøse detalje af indretningen. Lige fra marmoren på badeværelserne og dertilhørende messing armaturer til billederne på væggene, de bløde tunge gulv-til-loft gardiner, de smagsfulde lamper, den lækre seng med tilsvarende lækre dyner. Vi følte os omsvøbet i og af lækkerier, og en følelse af at være værdsat. Yderligere blev vi mødt af et meget venligt personale, og særligt hoteldirektøren som selv stod i reseptionen på afrejsedagen, blev vi mødt med det største og varmeste smil. Så gæstfri og hjertevarm! Vi er dybt taknemmelig for at have overnattet på netop dette hotel. Af hjertet TAK for en uforglemmelig oplevelse og overnatning!

Dato for ophold: august 2021
Tak, Anneklp
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. september 2021

Kære begge, Vi bliver helt rørt!!! Tak for jeres besøg og fordi I tager jer tid til at skrive så personlig anmeldelse. TAK!!! Med venlig hilsen Camilla Frost og alle mine kollegaer

Anmeldt d. 14. marts 2021 fra mobile enheder

Dette hotel skiller sig ud fra mængden , om det er receptionisten , direktøren, rengøringen, eller noget helt andet . Så møder du her et personale du kun finder et sted , service har uendelige højder dette sted , der intet der ikke kan løses udelukkende til gæstens fordel . Hotellet ligger få minutters gåtur fra alle tænkelige shoppe muligheder , offentlig transport eller god mad. Med et lille stenkast rammer du vandet ved havnen . Nogle værelser har den smukkeste udsigt til uendelige timer hvor du kan betragte skibene der sejler ind og ud af havnen på alle tider af døgnet . Trods Covid-19 situationen kan der stadig bestilles mad som leveres direkte til værelset , og det ikke bare mad ! Det virkelig god mad .

Hotellet har Outlet værelser som er billigere end de normale værelser, der mulighed for længere ophold under gode forhold til absolut laveste priser taget i betragtning af hvad man får for pengene . Mulighed for selv at lave mad og vaske tøj ved længere ophold .

Tak for et utrolig godt ophold , tak for god service og gode snakke , tak for i skiller jer ud , tak for at gå det ekstra skridt for gæsten er i fokus og service er en selvfølge.

Dato for ophold: marts 2021
Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, jesper-Tech
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. marts 2021

Kære Jesper, Jeg bliver helt rørt. TAK fordi du er vores gæst. TAK fordi du tager dig tid til at anmelde os her. TAK fordi du ligger mærke til de små ting vi går og gør i dagligdagen. Jeg ville ønske at jeg vidste hvem du var, så vi personligt kunne sige TAK.
Uanset hvad, på glædelig gensyn. Mvh Camilla og kollegaer

Anmeldt d. 13. marts 2021 fra mobile enheder

Hotellet får 5 ikke mindst grundet deres Corona handling.
Vi var på en deal, udløbet under nedlukningen. Det blev fikset, og vi kom til et hotel med dejlige værelser. Der var udsigt mod havnen, og det rummelige værelse havde siddehjørne, skrivebord og en god seng. Badeværelse med kar, og det var både buksepresse, minibar og kaffe-/tefaciliteter.

Morgenmaden var en god pose med rundstykke, rugbrød, croissant, paint au chocolat, pålæg, ost, marmelade og juice samt et ingefærshot.

Aftensmaden var includeret anden aften. Vi fik fra samme sted første aften, og det var fint. Anden aften gik det galt med schnitzel og kartofler, der havde fået for lang tid. Hotellet reagerede hurtigt, og der kom natmadspizza, men det ha de været bedre med en årvågen kok.

Det ødelægger ikke den gode oplevelse.

Vi var i Skagen, men den store overraskelse var Bangsbo Botaniske Have. Den kommer vi tilbage til i sæsonen.

Dato for ophold: marts 2021
1  Tak, BentDenmark

Kære Bent, Tak for jeres besøg, jeres anmeldelse og den måde I fortæller om jeres oplevelse på. Der skulle være flere som jer :-) På glædelig gensyn. Mvh Team Jutlandia

Anmeldt d. 12. oktober 2020 fra mobile enheder

Vil varmt anbefale hotel Jutlandia, et hotel med varme, som gør at man straks føler sig velkommen. Værelserne er helt i top og rengøringen er der intet at klage over. Vi er kommet der efterhånden i mange år og det vil vi bestemt blive ved med.

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, P4195OJannetteb
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2020

Vi bliver SÅ GLADE!!!! TAK! I den her udfordrende tid, gør det bare så stor en forskel at få sådan en tilbagemelding. Af hjertet TAK! Op på glædelig gensyn. Mvh Camilla

Anmeldt d. 11. september 2020

Min mand og jeg skulle have en afslappende weekend. Så vi tager bilen fra Sjælland og kører til Frederikshavn. Vi ankommer først på eftermiddagen, og får vores værelse. Vi har et udemærket ophold, indtil kl. 22. Så starter en fest på 6.sal. Vi får ikke lukket et øje. Det havde været så rart, om det var blevet oplyst da vi tjekkede ind, at der skulle være stor fest. Så havde vi valgt et andet hotel. Jeg fik kontakt til direktøren om tirsdagen efter vores ophold, for at fortælle om vores skrækkelige oplevelse. Hun spurgte bare, hvad jeg havde forventet, af at ringe derop. Jeg havde nok forventet, at blive taget alvorligt, og måske endda få noget kompensation. Jeg driver selv virksomhed, og ved, hvor vigtig det er, at have tilfredse kunder. Vi har været flere gange på hotellet tidligere, men kommer der ikke igen.

Dato for ophold: september 2020
1  Tak, 476hannee
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2020

Hej Hanne, Igen tak for jeres besøg og fordi du tog dig tid til at tale med mig i telefonen. Jeg beklager meget, at vi ikke orienteret jer om festen da I kom - som også sagt i telefonen, er den vores fejl - UNDSKYLD.
At drive et hotel er jo en spændende udfordring. Vi skal danne rammerne om alt lige fra bryllupper, forretningsmiddage, hygge ophold, barnedåb m.m.. Vi skal få det hele til at gå op i en højere enhed. Det skulle vi også den nat i overnattede hos os, og vi levede ikke op til jeres forventninger. Det beklager jeg meget. Hvad der også gør mig ked af det er, at de mange gange I har boet hos os tidligere og været tilfredse - der har I aldrig ytret jer positivt og givet os et skulderklap. Det havde været dejligt. Som jeg også sagde i telefonen, så håber jeg virkelig at vi kan få mulighed for at byde jer velkommen igen. Mvh Camilla Frost