Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Hotellet virker gammelt i udsende og tildels indvendigt.
Baren er hyggelig. Morgenmaden er super lækker, men grundet glaspartierne er der meget varmt. Parkeringskælderen er et plus. Personalet er venligt.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, T2875TWalexanderl
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2020

Kære Alexander, Tak for besøget og fordi du har taget dig tid til at anmelde os. På glædelig gensyn. Mvh Camilla

Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Helt igennem en skøn oplevelse for vores familie fra CPH som ønskede en tur i det dejlige nord-jydske og Skagens kulturelle potpourri. Personalet brænder igennem for deres gæster med deres lune og autentiske imødekommenhed. Fantastisk nordic morgenbuffet med 180-graders panoramaudsigt og kig til Læsø. Super trænings, møde- og event faciliteter.

Vil helt sikkert komme tilbage!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, andr_d33
Camilla Frost, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juli 2020

Af hjertet tak for den søde tilbagemelding og jeres besøg.

På glædelig gensyn!

Anmeldt d. 25. maj 2020 fra mobile enheder

Hotellet er centralt placeret ved havnen, vi havde bestilt et værelse med balkon og udsigt over havnen. Dejligt stort værelse, enormt badeværelse med bl.a. 2 vaske, stor balkon med pæne møbler. Hotellet emmer af god service og venlighed. Hotellet får min bedste anbefaling.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, sbjakobsen
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. maj 2020

Kære gæst,

Hvis du ved hvor meget en tilbagemelding som din betyder i disse tider. Af hjertet tak. Vi gør os umage og er jo sat i verden for at gøre gæster glade. På glædelig gensyn. Mvh Team Jutlandia

Anmeldt d. 3. maj 2020 fra mobile enheder

Det var så dejlig en modtagelse vi fik ved ankomst. Dejligt værelse med god udsigt over havnen. En skøn oplevelse. Super fin anretning af morgenmad, som vi indtog på altanen i lækker morgensol. Alt i alt et super dejligt ophold. Vi kommer tilbage.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, N3730QKkims
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2020

Kære Kim,

Skøn læsning - TAK!

Vi takker for jeres besøg og håber på snarelig gensyn.

Anmeldt d. 8. marts 2020

Hotel Jutlandia er et godt valg i Frederikshavn. Super service , egen P kælder. Pæne rene værelser hvor alt fungerer. Små men pæne badeværelser .
Super restaurant på 6 sal. Vi besøger gerne Jutlandia igen.

Værelsestip: Værelser der vender mod byen er rolige. Værelser mod havnen har en fantastisk udsigt.
Dato for ophold: marts 2020
Tak, vl0705
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2020

Kære gæst,

Så DEJLIG læsning. Du har lige gjort starten på ugen bedre.
Vi vil glæde os til at se jer igen. På gensyn :-)