Anmeldt d. 25. maj 2020 fra mobile enheder

Hotellet er centralt placeret ved havnen, vi havde bestilt et værelse med balkon og udsigt over havnen. Dejligt stort værelse, enormt badeværelse med bl.a. 2 vaske, stor balkon med pæne møbler. Hotellet emmer af god service og venlighed. Hotellet får min bedste anbefaling.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, sbjakobsen
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. maj 2020

Kære gæst,

Hvis du ved hvor meget en tilbagemelding som din betyder i disse tider. Af hjertet tak. Vi gør os umage og er jo sat i verden for at gøre gæster glade. På glædelig gensyn. Mvh Team Jutlandia

Anmeldt d. 3. maj 2020 fra mobile enheder

Det var så dejlig en modtagelse vi fik ved ankomst. Dejligt værelse med god udsigt over havnen. En skøn oplevelse. Super fin anretning af morgenmad, som vi indtog på altanen i lækker morgensol. Alt i alt et super dejligt ophold. Vi kommer tilbage.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, N3730QKkims
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. maj 2020

Kære Kim,

Skøn læsning - TAK!

Vi takker for jeres besøg og håber på snarelig gensyn.

Mvh Team Jutlandia

Anmeldt d. 8. marts 2020

Hotel Jutlandia er et godt valg i Frederikshavn. Super service , egen P kælder. Pæne rene værelser hvor alt fungerer. Små men pæne badeværelser .
Super restaurant på 6 sal. Vi besøger gerne Jutlandia igen.

Værelsestip: Værelser der vender mod byen er rolige. Værelser mod havnen har en fantastisk udsigt.
Dato for ophold: marts 2020
Tak, vl0705
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. marts 2020

Kære gæst,

Så DEJLIG læsning. Du har lige gjort starten på ugen bedre.
Vi vil glæde os til at se jer igen. På gensyn :-)

Mvh Team Jutlandia

Anmeldt d. 12. februar 2020 fra mobile enheder

Hotellet er meget slidt og gammelt og trænger til en kæmpe investering og modernisering. Det ses allerede ved nøglekortene til værelserne, som er fra det forrige århundrede. Endvidere manglede dette “3-stjernede” hotel ALT på værelset: der var ingen hårtørrer (vi blev bedt om at hente den i receptionen frem for at en ansat kom op med den), minibaren var tom og renligheden var heller ikke ok. Vi fandt pubeshår fra de tidligere gæster på vores senge. Der er ingen udluftning/ventilation på badeværelset og ingen varme på værelset. Under hoveddøren til værelset er et kæmpe spalt som sørger for lysindfald og ikke mindst larm fra gangen, hvilket gør det nærmest umuligt at sove. Derudover følte vi os snydt, da vi trak en p-billet i P-kælderen for 170kr for at få at vide i receptionen, at det normalvis kun koster 69kr pr overnatning, men at man kunne intet gøre for at refundere differencen til os - dårlig kundeservice!

Dato for ophold: februar 2020
1  Tak, BiffKorn
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2020

Kære gæst, Som jeg læser det, så har du ikke booket hotellet med Habour Living som er vores "hostel " koncept. Og nej her har vi ikke føntørre, minibar etc på værelset. Men man kan låne det uden beregning i hotellets reception der er åben 24/7. Ønsker du føntørre, minibar, badeværelses amenities etc. skal du blot booke hotellet. Der findes mange værelses typer fra standard værelser til Suite eller Business class med balkon. Det er korrekt, at vi på hotellet også tilbyder at købe parkering til en refunderet pris. Jeg tror desværre I har booket end andet type produkt end forventet og det er jeg naturligvis ked af. Ved henvendelse i receptionen, kunne i mod mer betaling sagtens være blevet opgraderet til hotellet. Jeg håber på at se jer igen. Mvh Camilla Frost

Anmeldt d. 22. december 2019

Vi besøgte hotellet og skulle have en to-retters menu.
Her viste det sig at vi skulle over på et sted der lå henne i gaden ved siden af, det var ikke det vi havde forventet overhovedet.
Derudover blev der afholdt julefrokost til ud på natten i hotellets restauration på 6. sal, vi havde råbende gæster på gangen på 4. sal og lå og hoppede i sengen pga den høje bas fra dansegulvet indtil klokken 01.30, fik ikke lukket et øje.
Til morgenmaden kom vi ca 30 minutter efter det var begyndt, her var en del fade allerede tomme og blev ikke fyldt op før man selv bad om det.
Det kostede igså penge at parkere sin bil.
Alt i alt en enormt skuffende oplevelse vi ellers havde glædet os til. Eneste positive var, at vo havde en skøn udsigt til Læsø-færgen.
Vi kommer ikke igen.

Dato for ophold: november 2019
Tak, 480mariannew
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. februar 2020

Kære Marianne, Tak for jeres besøg og for din tilbagemelding. Nu skriver du jo ikke hvad du har booket, men det lyder som om at du har brugt et gavekort med en middag på en af de mange restauranter i gåafsted fra hotellet. Dette fremgår af diverse gavekort. Det er korrekt at vi tilbyder parkering til 69,- kr i døgnet. Her kan man så parkere i aflåst garage. Vi beklager meget julefrokosterne i december måned. Men det er jo en del af livet på hotel og vi skal jo kunne rumme mange begivenheder. Jeg håber at I vil besøge os igen. Mvh Camilla Frost