Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors websted eventuelt ikke korrekt.
Vi understøtter følgende browsere:
Vil du have de laveste hotelpriser? Du er kommet til det rette sted. Vi tjekker mere end 200 websteder for dig.

“God beliggenhed” 4 ud af 5 bobler
Anmeldelse af Hotel Jutlandia

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsteder
og 3 websteder mere!
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
“God beliggenhed”
4 ud af 5 bobler Anmeldt 16 oktober 2016

Har boet på dette hotel i oktober 2016. Rigtigt fint værelse, lidt slidt men helt okay. Restauranten på 6. etage med udsigt over havnen serverede en god middag. Morgenmaden var rigtig god. Rigtig god hotel til prisen

Overnattede September 2016
Tak, Nuser1313
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelse, 1 uge siden
Kære gæst,

Tak for besøget og din anmeldelse. Vi håber på at kunne byde din velkommen igen. Mvh Team Jutlandia
Skriv en anmeldelse

151 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
    4 ud af 5 bobler
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (6)
Dato | Vurdering
Sønder Omme
2 anmeldelser
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
5 ud af 5 bobler Anmeldt 3 oktober 2016

En virkelig god oplevelse :God service. Maden på deres tilhørende restaurant Moby Dick i særklasse. Vi var på weekendophold med en 2 retters menu .Der blev serveret en tapas til forret, og medaljoner af oksemørbrad....

• Overnattede Oktober 2016, rejste som et par
      Værdi
      Søvnkvalitet
      Renlighed
Tak, fidolin
Kære gæst, Tak for jeres besøg og jeres søde anmeldelse. Vi glæder os til at se jer igen. På gensyn!

Mvh Team Jutlandia
Søndersø, Danmark
1 anmeldelse
5 ud af 5 bobler Anmeldt 21 september 2016

Vi var på weekendophold min mand og jeg, og vi nød det i fulde brag.
Værelserne var pæne, rene. Servicen var i top alle steder. Receptionen,
personalet alle steder. Søde og smilende folk. Pragtfuld morgen og aftensmad. En stor tak til kokken lørdag d. 17-09-2016, som opfyldte et middags ønske som ikke var planlagt. Pragtfuld bar John Bull, som er på hotellet og hurtige servitricer og tjenere. Eneste minus vi kan finde, at om fredagen var der kun en servitrice på, som løb sig halvt ihjel, da der var mange gæster. Måske hotellet skulle sætte 2 personer på om fredagen, da der var meget mere travlt fredag, end lørdag hvor der var 2 på. Store roser til servitricen KATE, der gjorde det flot. Kan varmt anbefales. Ikke sidste gang vi skal på ophold der. Ole og Charlotte fra Søndersø, Fyn.

• Overnattede September 2016, rejste som et par
      Værdi
    • 4 ud af 5 bobler
      Søvnkvalitet
      Renlighed
Tak, charlottelZ4427JO
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelse, 11 oktober 2016
Kære Charlotte og Ole,

Tak for jeres besøg og for jeres søde anmeldelse. Jeg har rost mit kollegaer og ikke mindst Kate. Ja det var en yderst travl aften i John Bull. Ikke alle aftener er så "busy", så til tider kan det være svært at planlægge. Men så må man sige, at vi er heldige med så dygtig og effektiv en pige som Kate. Vi håber på at se jer igen. På glædelig gensyn! Mvh Camilla Frost
10 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
2 ud af 5 bobler Anmeldt 16 september 2016 fra mobile enheder

Slidt hotel. Okay str værelser men ingen former for udluftning. Man kan åbne vindue ud til stærkt trafikeret hovedvej og en masse larm fra havnen. Larm døgnet rundt også med lukkede vinduer. Totalt tætte værelser , mangelfuld rengøring , sengetæppet med store skjolder. Dårlig lugt på værelset.
De kvindelige receptionister flinke og imødekommende.
Restauranten okay, men allerede da vi ankom til middagen sagde tjeneren det var godt vi kom netop nu for de ventede et større norsk selskab på 50 personer ...som om det kom os ved... De norske gæster kom 40 min efter os - og deres fiske forret stod på bordene allerede da vi kom ...

Vi er skuffede og kommer ikke igen

Overnattede September 2016, rejste som et par
Tak, Jannie B
Kære Jannie,

Tak for jeres besøg og tak for din ærlige anmeldelse. Jeg bliver så ked af når jeg læser oplevelser som du beskriver. Hvor ville jeg ønske, at man som gæst gik ned i receptionen og gav udtryk for din fejl, mangler etc man møder på sin vej, for så har vi en mulighed for at gøre tingene godt, og vigtigst af alt give jer det skønne ophold I fortjener. Vi lever jo af glade gæster og derfor har vi også 24 timers bemanding i receptionen for at kunne hjælpe jer.
Jeg beklager meget at vi ikke levede op til jeres forventninger.
Mvh Camilla Frost

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i Frederikshavn

Fredericia
8 anmeldelser
5 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
1 ud af 5 bobler Anmeldt 5 september 2016

Hej

Den 21/6 bestiller vi via Travel Bird et ophold på Hotel Jutlandia og med stor forventning , men Øv Øv Øv

Vi ankommer fredag den 2/9 og bliver her mødt af en receptionist ikke særlig smilende der starter med at fortælle det koster 69.- pr døgn at parkere , indrømmet der bliver vi noget overrasket over vi har rejst en del og her har det da altid været gratis for gæsterne og i øvrigt fremgik det heller ikke at de papir vi havde fået , nå men videre , vi går på værelset og trods det bestilte for vi nu et værelse med 2 enkelt senge , tilbage og fortælle at vil har bestilt et DB værelse får vi det hurtig byttet , vi hat så fået opgraderet til halvpension så glæde os til maden , og her har man så ikke helt styr på om vi skal have noget er ikke men det lykkes og maden var rigtig god . Da vi så skal i seng kl. 0.30 viser det sig at der kun er en dyne en hovepude , vi ringer i receptionen og fortæller vi gerne vi har en pude og dyne , den ligger i skabet for vi at vide , og her viser det sig at den er meget gulnet og ikke særlig lækker så vi må ringe igen og så endelig kommer det bestilte ikke lige det vi havde forstillet af et 4 stjernet ,

Lørdag da vi så skal spise gentager det sig man har ikke styr på det og dag endelig maden kommer der også et grin , den samme ret utrolig fantasi fulgt af et 4 stjernet , men ikke nok med det retten er og KOLD men der er også gået en god ½ time , vi beder om at få retten varmet og den sølle pige der forsøgte at gøre sit bedste løb rundt og forsøgte at betjene de måske 30-35 gæster , pynten blev taget at retten og den blev varmet og tog så lang tid at vi også måttet have resten varmet og nu sad vi så med kød og intet andet og vi må hen og rykke for kartofler m.m. for at få det hele samlet .

Vi går efter spisningen ned i receptionen og fortæller om oplevelsen og her bøder man så med en flaske vin , men det er selvfølgelig ikke godt nok , vi har betalt 1866,- og med det rabat vi har fået med Travel Bird hvad havde det så ikke kostet , uha uha et 4 stjernet hotel der laver så mange fejl , det hverken kan eller vil vi anbefale til andre .

• Overnattede September 2016, rejste som et par
    • 3 ud af 5 bobler
    • 1 ud af 5 bobler
    • 1 ud af 5 bobler
1 Tak, HNygaard
CamillaF08, Direktør hos Hotel Jutlandia, svarede på denne anmeldelse, 6 september 2016
Kære Henrik,

Jamen vi kan da godt forsætte her. Jeg vil blot sige tak for jeres besøg, og stadig undre mig over din opførsel.

Med venlig hilsen

Camilla Frost
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i Frederikshavn
0.3 km væk
Danhostel Frederikshavn City
Nr. 7 af 15 i Frederikshavn
4.0 ud af 5 bobler 28 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Hotel Jutlandia? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Hotel Jutlandia

Ejendom: Hotel Jutlandia
Adresse: Havnepladsen 1, Frederikshavn 9900, Danmark (Tidligere Radisson SAS Jutlandia Hotel)
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Frederikshavn
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 5 ud af 15 hoteller i Frederikshavn
Prisklasse (pr. overnatning): 433 kr.-907 kr.
Hotelklasse:4 stjerner — Hotel Jutlandia 4*
Antal værelser: 100
Officiel beskrivelse (leveret af hotellet):
4 star hotel located in the Heart of Frederikshavn. From the moment you enter you get the feeling. The warmt, the pleasant atmosphere, and the feeling of home. At Hotel Jutlandia we do our very best to give you the the best experience, regardless if you are here on busines or pleasure. Free WIFI throughout the hotel. Free access to our first class fitness facilities. Free coffee/tea facilities in the rooms. Easy access to underground parking or parking lot behind the hotel. A HOME IS NOT A PLACE, BUT A FEELING! ... mere   mindre
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Priceline og Hotels.com, så du med ro i sindet kan reservere på Hotel Jutlandia. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Radisson Frederikshavn
Frederikshavn Radisson

Er dette din TripAdvisor-registrering?