171 US$
Gratis afbestilling indtil d. 07.10.22
Priceline
183 US$
Gratis afbestilling indtil d. 06.10.22
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com155 US$
Travelocity155 US$
FindHotel182 US$
Anmeldt d. 28. juli 2020 fra mobile enheder

Delikat hotel med dejlig atmosfære Både ejeren og hendes personale er meget imødekommende og venlige...værelserne rene og lækre...fin morgenbuffet... privat (og gratis) parkering ....køn terrasse og opholdsstue....man føler sig bare SÅ godt tilpas på dette hyggelige lille hotel..

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 743pernillec
Anmeldt d. 26. juli 2020

Vi blev taget godt imod da vi ankom til Park hotel, personalet var utrolig hjælpsomme
Vi havde vores lille hund med og der var sat både vand, tæppe og godbidder frem på værelset. Dejligt stort værelse og hyggeligt indrettet med egen indgang til gården. Vi fik gode råd om hvor man kunne spise og hvad vi kunne se i omegne.

Morgenmaden er helt fantastisk alt er i bedste kvalitet og der mangler ikke noget,
kaffen er den bedste jeg har fået i lang tid.

Vi er meget begejstret for stedet og dets personale og vi vil helt sikkert komme igen.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 146s_renp
Anmeldt d. 20. maj 2020 fra mobile enheder

Det var en dejlig oplevelse at bo på dette hyggelige hotel med en skøn atmosfære og en vidunderlig kontrast til de store hotel mastodonter. Her følte man sig velkommen og den personlige betjening føltes ægte og vedkommende. Alt ved dette hotel havde det personlige touch, hvor der var kælet for detaljerne. Dejligt værelse, behagelig seng og bad. Og lokalet hvor den nydelige morgenmads buffet fandtes var romantisk og stilfuldt indrettet. Morgenmaden var fin og man blev med sans for den personlige gode betjening spurgt om man ønskede et blødkogt æg. Se det kaldes knaldhamrende god service!
Alt i alt et hotel, hvor der blev kælet for gæsten og hvor opholdet var en nydelse. Kan varmt anbefales!

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Soeren L
Anmeldt d. 13. maj 2020

Roligt og afslappende omgivelser. Godt værelse med super seng. Kommer igen. Prøv det. Anvendte hotellets parkering, den er gratis. Morgenmad nåede jeg ikke denne gang, men fik kaffe på min etage, hvor heldig kan man være.

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, VALLENTIN1
Anmeldt d. 10. november 2019

Tilbragte en nat i dette fantastiske og hyggelige gammelt hotel, som er indrettet helt moderne med gode senge og et lille badeværelse med alt, man skal bruge - og selvfølgelig har man tænkt på miljøet med deres badeprodukter.
Jeg elsker hotellets opgang med helt sorte paneler og godt polstrede trapper og gange, så ikke en lille mus kan høre, at man går igennem til værelset. Og jeg var hensat til en anden tid fra al disse kædehoteller, som man ofte havner i, når man er på kort visit i diverse byer.
Jeg ville ønske, jeg tilbragte flere dage og fik prøvet deres tilsyneladende meget hyggelige med rigtig gammel engelsk stemning i noget, der ligner en biblioteksbar eller et herreværelse med udgang til en terrasse. Kan forestille mig, det er superhyggeligt en varm sommeraften. Trods årstiden så var det hyggeligt alligevel! Og personalet var helt fantastisk imødekommende.
Morgenmadsbuffet'en har alt, hvad man behøver lige fra marinerede sild, frisk frugt og alt andet standard morgenmad, som hjertet og maven begærer. Og selvfølgelig med forskellige friskbagte brød til.
Kan ikke nok anbefale stedet!!!

Værelsestip: My room no. 11 was very quiet in spite of its location out to the main road.
Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger