Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com162 $
Hotels.com162 $
Priceline162 $
CheapTickets162 $
Travelocity162 $
eDreams162 $
Anmeldt d. 20. maj 2020 fra mobile enheder

Det var en dejlig oplevelse at bo på dette hyggelige hotel med en skøn atmosfære og en vidunderlig kontrast til de store hotel mastodonter. Her følte man sig velkommen og den personlige betjening føltes ægte og vedkommende. Alt ved dette hotel havde det personlige touch, hvor der var kælet for detaljerne. Dejligt værelse, behagelig seng og bad. Og lokalet hvor den nydelige morgenmads buffet fandtes var romantisk og stilfuldt indrettet. Morgenmaden var fin og man blev med sans for den personlige gode betjening spurgt om man ønskede et blødkogt æg. Se det kaldes knaldhamrende god service!
Alt i alt et hotel, hvor der blev kælet for gæsten og hvor opholdet var en nydelse. Kan varmt anbefales!

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Soeren L
Anmeldt d. 13. maj 2020

Roligt og afslappende omgivelser. Godt værelse med super seng. Kommer igen. Prøv det. Anvendte hotellets parkering, den er gratis. Morgenmad nåede jeg ikke denne gang, men fik kaffe på min etage, hvor heldig kan man være.

Dato for ophold: maj 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, VALLENTIN1
Anmeldt d. 10. november 2019

Tilbragte en nat i dette fantastiske og hyggelige gammelt hotel, som er indrettet helt moderne med gode senge og et lille badeværelse med alt, man skal bruge - og selvfølgelig har man tænkt på miljøet med deres badeprodukter.
Jeg elsker hotellets opgang med helt sorte paneler og godt polstrede trapper og gange, så ikke en lille mus kan høre, at man går igennem til værelset. Og jeg var hensat til en anden tid fra al disse kædehoteller, som man ofte havner i, når man er på kort visit i diverse byer.
Jeg ville ønske, jeg tilbragte flere dage og fik prøvet deres tilsyneladende meget hyggelige med rigtig gammel engelsk stemning i noget, der ligner en biblioteksbar eller et herreværelse med udgang til en terrasse. Kan forestille mig, det er superhyggeligt en varm sommeraften. Trods årstiden så var det hyggeligt alligevel! Og personalet var helt fantastisk imødekommende.
Morgenmadsbuffet'en har alt, hvad man behøver lige fra marinerede sild, frisk frugt og alt andet standard morgenmad, som hjertet og maven begærer. Og selvfølgelig med forskellige friskbagte brød til.
Kan ikke nok anbefale stedet!!!

Værelsestip: My room no. 11 was very quiet in spite of its location out to the main road.
Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, viviksnielsen
Anmeldt d. 9. august 2019 fra mobile enheder

Vi brugte hotellet på vej til en forlænget weekend i Sverige og efter tre yderligere hotelophold, må jeg sige, at pris og kvalitet ikke helt matchede. Vi fik klart mere for pengene i Sverige. Også når jeg sammenligner med lignende hoteller i Aarhus levede Park Hotel ikke helt op til forventningerne.

Dato for ophold: august 2019
2  Tak, HenningV923
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2019

Ked af at høre, men tak for dine 2 anmeldelser

Venlig hilsen
Lis Thomsen

Anmeldt d. 30. juli 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte hotellet igår. Vi blev tildelt den smukkeste suite, med guld tapet, tykke tæpper på gulvene og en helt igennem gennemført romantisk stil❤️
Vi nød en GT på terassen i eftermiddagssolen igen betjent af fantastisk personale.

En lækker morgenmad igen i flotte omgivelser.

En utrolig positiv oplevelse herfra❤️

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Annettezahl
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2019

Tak for en flot anmeldelse af PARK HOTEL. Vi er glade for at i har haft et dejligt ophold!