Anmeldt d. 10. november 2019

Tilbragte en nat i dette fantastiske og hyggelige gammelt hotel, som er indrettet helt moderne med gode senge og et lille badeværelse med alt, man skal bruge - og selvfølgelig har man tænkt på miljøet med deres badeprodukter.
Jeg elsker hotellets opgang med helt sorte paneler og godt polstrede trapper og gange, så ikke en lille mus kan høre, at man går igennem til værelset. Og jeg var hensat til en anden tid fra al disse kædehoteller, som man ofte havner i, når man er på kort visit i diverse byer.
Jeg ville ønske, jeg tilbragte flere dage og fik prøvet deres tilsyneladende meget hyggelige med rigtig gammel engelsk stemning i noget, der ligner en biblioteksbar eller et herreværelse med udgang til en terrasse. Kan forestille mig, det er superhyggeligt en varm sommeraften. Trods årstiden så var det hyggeligt alligevel! Og personalet var helt fantastisk imødekommende.
Morgenmadsbuffet'en har alt, hvad man behøver lige fra marinerede sild, frisk frugt og alt andet standard morgenmad, som hjertet og maven begærer. Og selvfølgelig med forskellige friskbagte brød til.
Kan ikke nok anbefale stedet!!!

Værelsestip: My room no. 11 was very quiet in spite of its location out to the main road.
Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, viviksnielsen
Anmeldt d. 9. august 2019 fra mobile enheder

Vi brugte hotellet på vej til en forlænget weekend i Sverige og efter tre yderligere hotelophold, må jeg sige, at pris og kvalitet ikke helt matchede. Vi fik klart mere for pengene i Sverige. Også når jeg sammenligner med lignende hoteller i Aarhus levede Park Hotel ikke helt op til forventningerne.

Dato for ophold: august 2019
Tak, HenningV923
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2019

Ked af at høre, men tak for dine 2 anmeldelser

Venlig hilsen
Lis Thomsen

Anmeldt d. 30. juli 2019 fra mobile enheder

Vi besøgte hotellet igår. Vi blev tildelt den smukkeste suite, med guld tapet, tykke tæpper på gulvene og en helt igennem gennemført romantisk stil❤️
Vi nød en GT på terassen i eftermiddagssolen igen betjent af fantastisk personale.

En lækker morgenmad igen i flotte omgivelser.

En utrolig positiv oplevelse herfra❤️

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Annettezahl
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2019

Tak for en flot anmeldelse af PARK HOTEL. Vi er glade for at i har haft et dejligt ophold!

Anmeldt d. 31. maj 2019 fra mobile enheder

Boede i værelse nr. 9 - meget hyggeligt og pænt indrettet værelse på 1. sal, ud mod gaden. Rigtig god seng (kontinentalseng med dobbelt topmadras - ikke noget med 2 enkeltsenge, der er skubbet sammen). Alt var som det skulle være. Ingen larm, selvom det ligger lige ved gågaden. Gratis parkering bag hotellet. Bedste frisklavede, blødkogte æg, Morgenmad generelt af god kvalitet. Venligt og imødekommende personale.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, torajeberg
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juni 2019

Tak for den fine anmeldelse om PARK HOTEL. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang!

Anmeldt d. 20. maj 2019

Jeg har boet på hoteller over det meste af verden. Også på hoteller med flere stjerner end Park Hotel i Frederikshavn. Men ingen når denne perle til sokkeholderne når det kommer til god og personlig service. Lige fra check-in føler man sig virkelig velkommen og alle ansatte inklusiv Hotel ejeren har et øje på, hver finger så man som gæst aldrig mangler noget. Vores værelse/suite var tip-top. Lækkert badeværelse med alt, hvad man som gæst kan forvente og ønske sig. Jeg vil tro at sengen var helt ny. Den var i hvert fald utrolig behagelig. Min søn sov på en slå ud sove sofa i "stuen" på vores suite. Det fungerede super godt. Morgenbuffet bliver serveret i en virkelig hyggelig og velindrettet spise afdeling. Din eftermiddags Gin & Tonic bliver serveret i tilstødende lokale som er så lækkert indrettet, at man føler sig henført til en privat engelsk "gentlemen's club" i Indien eller Pakistan. Jeg kan varmt anbefale Park Hotel Frederikshavn og jeg ser meget frem til at få mulighed for at vende tilbage til dette efter min mening fremragende Hotel.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, DanielE2137
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2019

Rigtig mange tak, for den flotte og fine anmeldelse, af os på PARK,

Vi er alle her på Park hotel, meget glade for, at I havde en god oplevelse her
hos os i Frederikshavn

Mange venlige hilsner