Anmeldt d. 31. maj 2019 fra mobile enheder

Boede i værelse nr. 9 - meget hyggeligt og pænt indrettet værelse på 1. sal, ud mod gaden. Rigtig god seng (kontinentalseng med dobbelt topmadras - ikke noget med 2 enkeltsenge, der er skubbet sammen). Alt var som det skulle være. Ingen larm, selvom det ligger lige ved gågaden. Gratis parkering bag hotellet. Bedste frisklavede, blødkogte æg, Morgenmad generelt af god kvalitet. Venligt og imødekommende personale.

Tak, torajeberg
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juni 2019

Tak for den fine anmeldelse om PARK HOTEL. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang!

Anmeldt d. 20. maj 2019

Jeg har boet på hoteller over det meste af verden. Også på hoteller med flere stjerner end Park Hotel i Frederikshavn. Men ingen når denne perle til sokkeholderne når det kommer til god og personlig service. Lige fra check-in føler man sig virkelig velkommen og alle ansatte inklusiv Hotel ejeren har et øje på, hver finger så man som gæst aldrig mangler noget. Vores værelse/suite var tip-top. Lækkert badeværelse med alt, hvad man som gæst kan forvente og ønske sig. Jeg vil tro at sengen var helt ny. Den var i hvert fald utrolig behagelig. Min søn sov på en slå ud sove sofa i "stuen" på vores suite. Det fungerede super godt. Morgenbuffet bliver serveret i en virkelig hyggelig og velindrettet spise afdeling. Din eftermiddags Gin & Tonic bliver serveret i tilstødende lokale som er så lækkert indrettet, at man føler sig henført til en privat engelsk "gentlemen's club" i Indien eller Pakistan. Jeg kan varmt anbefale Park Hotel Frederikshavn og jeg ser meget frem til at få mulighed for at vende tilbage til dette efter min mening fremragende Hotel.

Tak, DanielE2137
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. maj 2019

Rigtig mange tak, for den flotte og fine anmeldelse, af os på PARK,

Vi er alle her på Park hotel, meget glade for, at I havde en god oplevelse her
hos os i Frederikshavn

Mange venlige hilsner

Anmeldt d. 13. maj 2019

Vi skulle lige have en enkelt overnatning i Frederikshavn. Og vi valgte det helt rigtige hotel.
Meget stilfuld indretning, et fantastisk personale, og skønt det var en søndag aften, og der var meget få gæster, så var mandagens morgenbord helt igennem fantastisk, og en meget opmærksom betjening.
Der kunne vi bestem godt komme igen.

Tak, 278gertc
LisThomsen, Chef  hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2019

Tusind tak for de fine ord - I er meget velkommen en anden gang.
Vi håber på et gensyn.

Anmeldt d. 18. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning på dette skønne, gamle hotel. Hotellet er centralt beliggende og med egen fri parkering.
Vi blev taget godt imod og fik et godt værelse.
Hotellet er indrettet i gammel stil og der er kælet for detaljerne.
Vores to værter var meget hjælpsomme blandt andet med at anvise et godt spisested. Inden aftensmaden fik vi en drink i baren - ren afslapning i rolige omgivelser. Dejlig oplevelse!

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, briansL3095GK
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. oktober 2018

Vi er så glade for at høre, at i har haft en dejlig oplevelse her hos os på PARK.
Rigtig mange gange tak for de fine ord!

På gensyn og mange hilsner

Anmeldt d. 30. juli 2018

Vi boede på Park hotel for første gang og kan sagtens anbefale dette hotel!

Der er tale om et mindre hotel med 20 værelser, som bevist gør en dyd ud af, at køre en lidt gammel stil. Værelserne er ikke store, men meget hyggelige og i fin stand. Der var rent og pænt, hvilket er et "must". Generelt rigtigt hyggeligt.

Vi nød et glas hvidvin på hotellets udendørs terrrase i solen, og fik en rigtig god service af en meget tilstedeværende ansat.

Morgenmads rummet minder om en stor stue og er også ganske hyggeligt. Selve morgenmaden var ganske ok - og passede til hotellets niveau. Der var et fint udvalg af yoghurt, pålæg, brød og flere slags drikkevarer. Eneste oplagte forbedringspunkt, var de serverede rundstykker, som formentlig var købt i poser i supermarkedet - og ikke var stedet værdigt!

Inden afrejsen talte vi med stedets indehaver, som var meget imødekommende og snakkesalig.

Kommer vi på de kanter igen, og skal bruge et hotel, vil Park være en oplagt mulighed.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, 137clausr
LisThomsen, Ejer hos Park Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2018

Tak for jeres fine anmeldelse

Mange venlige hilsner