“Hyggeligt lille hotel”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 6 websites mere!
Park Hotel
Vurderet som nr. 3 ud af 16 hoteller i Frederikshavn
Anmeldt 7. november 2016

Skønt lille hotel, med central beliggenhed, og en dejlig intim atmosfære.
Venligt og imødekommende personale og dejlige værelser.
Vælg et værelse til gården, der er mindst larm fra gaden.
Det er bestemt et hotel vi vil vende tilbage til.

• Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
Tak, Inge L
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Park Hotel
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 3. november 2016 fra mobile enheder

Uden tvivl det hyggeligste hotel jeg har besøgt. Den personlige og imødekommende service giver følelsen af at være på besøg hos en god ven. Dejlige værelser som ikke er "hotel-agtige", hvilket fik mig til at slappe af.

Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, carstenlinnemann
Anmeldt 22. oktober 2016

Et tre-dages ophold på Park Hotel var en helt igennem rar oplevelse. Ingen adfærdsregulering, støj og udnødig "koncept-larm". Tværtimod!; Vi oplevede et "åndehul" fra tidens larm samt en god og nærværene service af værtinden.

Der loves ikke noget, men alt er bedre end forventet. Og stedet oser af æstetisk sans, respekt for øjeblikket og de gamle dyder.

• Overnattede: Oktober 2016, rejste som par
Tak, Christian D
Anmeldt 17. oktober 2016 fra mobile enheder

Meget nærværende og hyggeligt indrettet lille hotel, med den rette charme. Meget lækker morgenmadsbuffet og venligt imødekommende personale.
Rustik bar med fine gamle chesterfield stole. Kommer helt sikkert tilbage.

Overnattede: Oktober 2016
Tak, Adam F
Anmeldt 17. september 2016

En helt igennem kanon oplevelse. Lækkert værelse med fantastisk gode senge. Betjeningen var meget venlig og yderst servicemindet. Et sted som vi gerne vender tilbage til. Hotellet har meget sjæl og atmosfære.

• Overnattede: September 2016, rejste som par
1  Tak, Mikael A
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Frederikshavn
0.5 km væk
Danhostel Frederikshavn City
Nr. 8 af 16 i Frederikshavn
30 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Park Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Park Hotel

Adresse: Jernbanegade 7, Frederikshavn 9900, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Nordjylland > Frederikshavn
Faciliteter:
Bar/lounge Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Roomservice Suiter
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 16 hoteller i Frederikshavn
Prisområde: 966 kr.-1.184 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:3 stjerner — Park Hotel 3*
Antal værelser: 30
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com og TripOnline SA, så du med ro i sindet kan reservere på Park Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?