113 $
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt d. 16. august 2020 fra mobile enheder

Super fint hotel. Vi blev mødt af imødekommende receptionister og anvist vores værelse, som var pænt og rent. Morgenmaden var rigtig lækker, friskbagt brød i hele åbningstiden og godt udvalg. Hotellet ligger i perfekt afstand til Læsøfærgen, ca. 5 minutters kørsel derfra.

Dato for ophold: august 2020
Tak, Rikke B
Anmeldt d. 23. juli 2020 fra mobile enheder

Blev godt modtaget af venligt personale. Fik en rigtig god information om området.
Morgenmaden var perfekt med forskellige typer hjemmelavet pålæg, marmelade, ost. Gode værelser der var rene og pæne med dejlige senge. Kan varmt anbefale stedet.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, hannejettes
Anmeldt d. 30. april 2019 fra mobile enheder

Vi boede på Lisboa i et af deres budgetværelse i annekset, da kæresten skulle på kursus. Vi kan absolut ikke anbefale dette hotel, morgenmaden var lille og skuffende, og maden blev præsenteret direkte i kartonerne, f.eks. youghurt og mælk.
Værelset var slidt, og der lå store vandpytter udenfor værelserne ved annekset.
Særligt en kvinde i receptionen var ikke særligt imødekommende, og kunne hverken sige hej eller godmorgen. Da kæresten spurgte hvad de skulle have at spise i aften, da det var inkluderet, sagde receptionisten ag det viste hun virkelig ikke, da maden først blev lavet i dag.
Vi spurgte om vi måtte spise noget medbragt i deres baghave, hvilket vi ikke måtte da det ikke var købt i restauranten. Problemet var bare at vi slet ikke kunne bestille noget mad i restauranten, da det skulle være forudbestilt eller vi skulle benytte deres restaurant som lå 800 meter væk.
På baggrund af dette kan vi absolut ikke anbefale dette hotel, det virker mest som et vandrehjem, der er i hvert fald ingen service overhovedet!

Dato for ophold: april 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Hellenpedersen
Anmeldt d. 21. januar 2019 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt lille hotel med lækre værelser og mulighed for at spise rigtig lækker morgenmad på selve hotellet og aftensmad på en kro tæt ved det er ikke sidste gang vi evt besøger det sted kan varmt anbefales

Dato for ophold: oktober 2018
1  Tak, clotte34
Anmeldt d. 21. september 2018 fra mobile enheder

Vi havde 3 overnatninger og medbragte hund. Derfor får man også de dårligste værelser, og det har vi fuld forståelse for.
Men den første nat måtte vi tilbringe i et meget (kloak) ildelugtende værelse.
Selvom receptionisten blev konfronteret med dette kunne hun ikke hjælpe os,
da de kun havde 2 værelser med adgang for hunde.
Da vi næste morgen snakkede med en ny receptionist gik det hurtigt. Vi blev straks tilbudt nyt værelse -som iøvrigt var naboværelset og som også havde stået tom dagen før .
Personale, tja nogle ok, andre mindre!
Efter en del brok da jeg skulle afregne,
så lykkedes det dog at få lidt kompensation for den første nat.
Morgenmaden, ikke et højt hurra, men man kunne da blive mæt.
Aftensmad skulle indtages på Restaurant Møllehuset, som lå ca. 1 km fra hotellet.
Det var virkelig en positiv oplevelse, helt i særklasse.
Fantastisk god mad og utrolig venlig personale.
Det kunne i det mindste hjælpe lidt på humøret i forhold til den første negative oplevelse.

Dato for ophold: september 2018
Tak, sildal24