Anmeldt d. 21. september 2018 fra mobile enheder

Vi havde 3 overnatninger og medbragte hund. Derfor får man også de dårligste værelser, og det har vi fuld forståelse for.
Men den første nat måtte vi tilbringe i et meget (kloak) ildelugtende værelse.
Selvom receptionisten blev konfronteret med dette kunne hun ikke hjælpe os,
da de kun havde 2 værelser med adgang for hunde.
Da vi næste morgen snakkede med en ny receptionist gik det hurtigt. Vi blev straks tilbudt nyt værelse -som iøvrigt var naboværelset og som også havde stået tom dagen før .
Personale, tja nogle ok, andre mindre!
Efter en del brok da jeg skulle afregne,
så lykkedes det dog at få lidt kompensation for den første nat.
Morgenmaden, ikke et højt hurra, men man kunne da blive mæt.
Aftensmad skulle indtages på Restaurant Møllehuset, som lå ca. 1 km fra hotellet.
Det var virkelig en positiv oplevelse, helt i særklasse.
Fantastisk god mad og utrolig venlig personale.
Det kunne i det mindste hjælpe lidt på humøret i forhold til den første negative oplevelse.

Dato for ophold: september 2018
Tak, sildal24
Anmeldt d. 11. september 2018

Min kone og jeg blev mødt af de venligste medarbejdere i receptionen. Vi fik et dejligt værelse på 1. sal med en flot udsigt til skoven over Frederikshavn. Værelset var hyggeligt med godt badeværelse - og super rent!!! Fin gratis parkering. Morgenmaden
var rigtig god, og også med lokale produkter. Også i restauranten er medarbejderne
søde og venlige. Opholdet var også med spisning i restaurant Møllehuset, bare10 minutters gang. Smuk beliggenhed i Bangsbo skov oppe over Lisboa. Skønne vandremuligheder. Lisboa ligger super tæt på skov og kun et kvarters gang til lystbådehavnen. Vi kommer igen!!
Kirsten & Peter Sørensen
Virum - 30 -31.8 2018

Dato for ophold: august 2018
Tak, junior25
Anmeldt d. 21. august 2018

Vi ankom til hotellet sendt på eftermidagen,let at finde og gode pakeringsforhold ,vi fik hurtigt en nøgle udleveret og instruktioner vedrørende værelse (stuen med dør lige ud til bilen,herligt ingen slæben med tunge kufferter op af trapper) samt tid for morgenspisning samt bar m.m, personale høflige og smilende.
Værelse og toilet rent og nydeligt.
Morgenmad vældig god med rundstykker flere forskellige slags brød, blødkogt æg,og ommelet, 5 slags pålæg, 3 slags syltetøj, frugt,kaffe m.m.

Værelsestip: Stille område ingen larm.
Dato for ophold: august 2018
Tak, Ib P
Anmeldt d. 28. maj 2018

Vi var en gruppe på 11 mand, der tilbragte 2 nætter på Hotel Lisboa. Vi oplevede, at alt var i orden. Værelserne var pæne og rene. Morgenmaden var rigtig god og der manglede bestemt ikke noget. Der var hele tiden et smil på læberne af personalet. Alt ialt en rigtig god oplevelse

Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, LSchier
Anmeldt d. 8. april 2018 fra mobile enheder

Endnu en gang 3 overnatninger på Lisboa. Rent værelse, rigtig god morgenmad. Virkelig lækkert aftensmad. Men en smule rod ved udtjekning. Da der ikke er styr på hvad der er skrevet på værelset. Det burde i nok få styr på.

Dato for ophold: april 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, T552YYmichaelh