“Fantastisk glutenfri imødekommenhed”
Anmeldelse af 2takt Cafe & Brasserie

2takt Cafe & Brasserie
Prisklasse: 69 kr. - 473 kr.
Køkkener: Fransk, Café
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 2. juli 2023 fra mobile enheder

Vi har været på 2takt flere gange men dette var første gang efter min mand skal undgå gluten. Vi spurgte tjener Frida om en glutenfri udgave af en stegt rødspætte og fik straks at vide, at det kunne man da sagtens. Den blev så vendt i rismel i stedet og smagte helt som det plejer. Hertil lækkert friskbagt, hvidt glutenfrit brød. Det var skønt at opleve en så stor imødekommenhed. Vi kommer helt sikkert igen og håber tjener Frida er på job den dag.

Dato for besøg: juli 2023
Tak, L8882NDkarenr

Anmeldt 1. juni 2023 fra mobile enheder

Fremragende aften. Virkelig god mad og et dejligt vinkort. Dygtig og uformel betjening. Vi kommer gerne igen næste gang vi er i Frederikshavn.

Dato for besøg: maj 2023
Tak, Relax03011557894
Anmeldt 26. maj 2023 fra mobile enheder

Lækker brunch. Vi valgte 7 slags, som dækker den større sult.
Vi ved at kvalitet og pris hænger sammen, men med både kaffe og juice i tilkøb, så løber det op i den dyre ende.

Dato for besøg: maj 2023
1  Tak, vakker
Anmeldt 18. april 2023 fra mobile enheder

Et sikkert valg med moderate priser, god og venlig betjening samt mad af høj kvalitet. En dejlig atmosfære og eneste negative var lidt små snusede gulve der ville have godt af en støvsuger / kost

Dato for besøg: april 2023
Tak, peterchristianjensen
Anmeldt 18. februar 2023 fra mobile enheder

Som altid lækker og indbydende mad, skøn betjening og hyggelig omgivelser. Det er altid en fornøjelse at komme på 2-takt.

Dato for besøg: februar 2023
Tak, Kate H

Rejsende, der kiggede på 2takt Cafe & Brasserie, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i 2takt Cafe & Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!