“Perfekt menu og godt koncept”
Anmeldelse af 2takt Cafe & Brasserie

2takt Cafe & Brasserie
Køkkener: Fransk, Café
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

På 2Takt finder du stort set alle de retter som skal være på en god allround restaurant. Maden er ikke avanceret blot god, velanrettet og altid i orden. Betjening af søde, ikke faglærte tjenere, som er godt oplært. Vi har brugt 2Takt til mange lejligheder af private fester, lejlighedsvis take-away, middage med venner, samt besøgt caféen, hvor du får byens bedste Illy-cappucino og gode kager. 2Takt er en rigtig god Allround restaurant, du finder næppe noget på menukortet som du ikke bryder dig om, og vinkortet er fornuftigt og velassorteret. Vi bruger også 2Takt til forretningsmiddage, og er aldrig blevet skuffet. Vi kommer naturligvis igen.

Tak, Mortenk437

Anmeldt 5. januar 2020

Familien var til Julebrunch på 2Takt.
De har lavet et godt koncept hvor der kan vælges mellem 3, 5 eller 7 forskellige retter, som så bliver serveret på en bakke. Kaffe, the og juice skal vælges separat. Juicen kommer i et meget stort glas.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Naya P
Anmeldt 3. januar 2020

Min kone havde fået udgivet en bog - det skulle fejres.
Efter en gin tonic, bestilte vi oksemørbrad med sellerimos til kr 295 pr kuvert. Hertil en flaske rødvin fra Australien. Der blev aldrig spurgt hvordan vi ønskede bøffen, så vi måtte have tillid til kokken.
Den australske vin var udsolgt, og vi måtte igen til vinkortet. Denne gang valgte vi en vin fra Californien. Efter en del ventetid, kom tjeneren med en iskold flaske. Direkte fra køleskabet, sagde hun beklagende. Den blev sendt uåbnet tilbage, selvom hun forsikrede at den ville blive lidt varmere når den kom i glassene.
Vi måtte igen til vinkortet. Denne gang faldt valget så på en spansk vin.
Nu var maden kommet og vi havde endnu ikke fået vores vin. Endelig kom den, men den stakkels tjener baksede længe og ihærdigt med proppen, og gik til sidst sin vej.
Vi var et godt stykke inde i maden, da vinen endelig kom. Den var i øvrigt rigtig god.
Kødet var fint mørt, men den tilhørende selleri var så hård at min kone måtte opgive at skære den.
Egentlig havde vi undret os over at der ikke var mere tilbehør, men synes heller ikke vi ville blive ved at brokke os.
Da jeg var ved sidste stykke kød, kom kokken med pommes frittes. Dem havde de lige glemt.
Så kunne vi afslutte måltidet med pommes, uden sovs eller andet.
Umiddelbart ville man nok forvente en lidt bedre håndtering af en ret til 295,- plus vin.
Vi blev tilbudt en kop kaffe som kompensation, hvilket vi dog takkede nej til.

3  Tak, ErikDenGrusomme
Anmeldt 29. december 2019

God betjening, hyggeligt sted. Helt klart en anbefaling værdig.
Atmosfæren er god, lækker mad. Vil ikke tøve en anden gang

Dato for besøg: december 2019
Tak, Jan N
Anmeldt 24. december 2019

Uanset hvad man vælger på menuen får man kvalitetsmad. Jeg har været der en del gange, jeg tror ikke maden er blevet ringere med tiden, men jeg måske bare vænnet mig til den :-)

Dato for besøg: september 2019
1  Tak, Peter J

Rejsende, der kiggede på 2takt Cafe & Brasserie, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i 2takt Cafe & Brasserie? Fortæl om dine oplevelser!