“Lækker pizza”
Anmeldelse af Milan Pizza

Milan Pizza
Få mad leveret
Anmeldt 7. maj 2023

Jeg besøgte Milan pizza med to mindreårige børnebørn. Børnene fik hver en halv pizza, da de ikke spiser så meget. Det venlige personale serverede det på to tallerkener.
Både min og børnenes pizzaer var meget lækre, så jeg kan godt anbefale Milans pizza.

Dato for besøg: maj 2023
Tak, birthethorup

Anmeldt 21. december 2022 fra mobile enheder

Ikke et sted du ønsker at sidde og spise din mad, men perfekt takeaway sted. Hurtig og rar betjening. God pizza. Absolut ikke sidste gang jeg henter mad her

Dato for besøg: december 2022
Tak, Hellemus82
Anmeldt 28. august 2022

Som lokale holder vi os normalt på LANG afstand af spisesteder i Lodsgade, som notorisk er én stor samling af turistfælder med dårlig mad med samme ejere, fælles køkken for flere restauranter, osv.
Men vi havde læst, at Milan Pizza havde fået nye ejere, så de skulle have en chance...
Uden på nogen måde at være fantastiske, fik vi et par gode pizzaer på lækkert sprøde bunde og med et fornuftigt antal toppings (man skulle ikke have findeløn for at finde kødet ;-)
Vi valgte at spise udendørs på deres terrasse, hvilket viste sig at være et godt valg, for selv om det blæste en del, kunne man sidde i læ for vinden.
Personalet er venligt, priserne rimelige og pizzaerne blev serveret hurtigt.

Dato for besøg: august 2022
Tak, frpe1960
Anmeldt 28. februar 2022 fra mobile enheder

Bestilt cheeseburger som for det først er bøffen (vis der overhoved er kød) mega tør. Ingen tomat ingen agurk. Kun meget kedeligt salat.
Pomfritterne smager af gammelt olie og har fået rigeligt i ønskebrønden.
Smid det mest ud simpelthen ringe !!!

Dato for besøg: februar 2022
Tak, mikaelbK9007BZ
Anmeldt 13. september 2021

Bestilte en XXL pizza, med ekstra baccon.. det var så 4. gang jeg har bestilt en pizza hos dem, hvor de ikke putter alle de ting på vi bestilte.. så ingen baccon, men tilgengæld var pizzaen også kold og mega tør. Som om det ikke var nok. Ja så var der næsten ingen fyld på pizzaen… ærgerligt når man er nød til at smide sin mad i skraldespanden…alt i alt. Mega dårlig spisested kan IKKE anbefales

Dato for besøg: september 2021
Tak, FrederikA61

Rejsende, der kiggede på Milan Pizza, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn
Ålbæk, Frederikshavn

Har du været i Milan Pizza? Fortæl om dine oplevelser!