“Nej Nej Nej”
Anmeldelse af Ristorante Firenze

Ristorante Firenze
Prisklasse: 7 kr. - 7 kr.
Anmeldt 5. marts 2022

Jeg er chokeret🤢 UDEN sammenligning..
Aldrig et sted jeg vil komme igen.
Fy for den lede!!👎 ......

Dato for besøg: marts 2022
Tak, dannysommerj

Anmeldt 4. oktober 2021

Jeg bestilte Oksemørbrad med pommes frites.
Meget skuffet. Pommes frites var rå inden I. Mørbraden var 2 tynde stykke, af noget som minder om oksefile.

Resten af selskabet fik pizza. De var meget tynde og smakte ikke af noget.
Der var også en I selskabet der bestilte hvidløgsbrød. Det var så en kvart hvidløgsfluet, som den du køber i et supermarked 2 for 10kr
Vi blev ikke mætte.

Mange af råvarerne tog han op af en fryser.

Kan ikke anbefale et besøg.

Dato for besøg: oktober 2021
1  Tak, Chrisdk19
Anmeldt 27. september 2021

Ganske enkelt elendigt de skulle have besøg af kniven for struben jeg tog på grillen fik en pølse mix istedet den hva god

Dato for besøg: september 2021
Tak, 436nicolaih
Anmeldt 26. september 2021

En sprød velsmagende bund, ingen overflødig brug af olie. Fyld i passende mængde og fuld af smagsnuancer. Vi fik 3 forskellige pizzaer, alle yderst tilfredsstillende! Betjening i top, imødekommende og tid til snak om tilberedning af måltidet. Hyggelige lokaler.
Kan virkelig anbefales!!

Dato for besøg: september 2021
Tak, 996bjarneu
Anmeldt 2. august 2021

Det hyggeligste sted vi har været. Den sødeste ejer og virkelig god mad. Forstår slet ikke alle de negative anmeldelser. Vi havde en totalt autentisk oplevelse

Tak, Natascha H

Rejsende, der kiggede på Ristorante Firenze, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn

Har du været i Ristorante Firenze? Fortæl om dine oplevelser!