“middel”

Køkkener: Dansk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn
Spisemuligheder: Morgenmad, Buffet
Anmeldt 26. januar 2020

deres mad fejler ingenting.. syntes dog bare desværre at leveringstiden på maden er til tider længe. jeg har oplevet at være afsted med min familie og vi sad længe og ventede inden vi fik vores mad..

det er dog også lidt irriterende at den kvindelig kok/ ejer af stedet kommer ned til ens bord og spørger til maden

Dato for besøg: marts 2019
Tak, klholm

Anmeldt 16. september 2019

Endnu engang et besøg hos Wilmas. Lækker, hyggelig atmosfære og service helt i top. Maden var denne gang bøfsandwich og ribs med fritter. Lækker og varm. Vi har nu været her 5 gange i forbindelse med sygehus besøg. Absolut et besøg værd.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Anne-Mette1
Anmeldt 25. august 2019 fra mobile enheder

En søndag til frokost, vi bestilte begge en flæskesteg sandwich. Sjældent har jeg oplevet så tør en bolle, den var ligefrem sej, de 2 stykker steg var tørstegt. Det smagte ikke grimt, men en meget kedelig oplevelse. Stedet kan ikke anbefales, vi kommer ikke igen.

Dato for besøg: august 2019
Tak, sbjakobsen
Anmeldt 4. februar 2019 fra mobile enheder

Ganske ok frokost til rimelige penge. Ligger tæt ved motorvejen med masser af gratis p-pladser lige udenfor.

Dato for besøg: februar 2019
Tak, dk2017dk
Anmeldt 5. august 2018 fra mobile enheder

Søndag aften er er der hjemmelavet flæskesteg, brun sovs, rødkål, franske kartofler og asier.
Spis hvad du kan. Virkelig veltillavet mad.
Kan absolut varmt anbefales.
Priserne er meget rimelige.

Dato for besøg: august 2018
Tak, j_rgenc138

Rejsende, der kiggede på Wilma's Cafeteria, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Wilma's Cafeteria? Fortæl om dine oplevelser!