Åben i dag: Lukket
Kanon god oplevelse

Fremragende underholdning. Det eneste minus er at det slutter. Godt for børnene, da junglen ikke... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
jenslundm
fra mobile enheder
En sjov time med gåder og god stemning

Vi valgte Fanget i Amazonas, så alle fra 10 til 45 år kunne være med. Det var spændende... læs mere

JanM5137
Middelfart, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 9. marts 2020 fra mobile enheder

Virkelig gennemført set up, rigtig god instruktion, før vi gik igang. Meget venligt personale. Kan varmt anbefales

Dato for oplevelse: marts 2020
Tak, Helle T
Anmeldt d. 19. februar 2020 fra mobile enheder

Vi har haft en vildt god oplevelse med amazonas, virkelig spændende og hyggelig familie oplevelse. Rigtig godt stillet an, både plads mæssig, og rigeligt at udforske både for den yngste på 6 år og den ældste. og top service/betjening! Alt i alt kan kun varmt anbefales.

Dato for oplevelse: februar 2020
Tak, mmettef
Anmeldt d. 15. november 2019 fra mobile enheder

Sjov oplevelse med kolleger. Samarbejde var i fokus og det kan i alle tilfælde sagtens bruges som teambuilding.

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Henriette E
Anmeldt d. 6. november 2019 fra mobile enheder

Er super besøg med mine kolleger, hvor vi blev udsat for nogle noget anderledes samarbejds øvelser. Kan varmt anbefale det til andre arbejdspladser.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Thomas A
Anmeldt d. 2. november 2019 fra mobile enheder

Super sjovt! Finder ud af om man kan samarbejde det er vist ikke sidste gang vi har prøvet det. Rigtig god hjælp, man føler faktisk ikke man blev hjulpet, når man havde brug for hjælp, men udtænkte det selv

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, Lene C