“Rigtig god betjening”
Anmeldelse af Restaurant Bone's

Restaurant Bone's
Anmeldt 6. januar 2024 fra mobile enheder

Bones er Bones. En gennemsnits familierestaurant, uden de store kulinariske oplevelser.
Meeen restauranten i Frederikshavn har bare det sødeste personale, som gør deres ypperste for at vi får et godt besøg, og mere end det.
Halvdelen af glassene var ikke rene, men de blev hurtigt skiftet ud.
Servicen er uovertruffen. I har virkelig udvalgt de helt rigtige unge mennesker!

Dato for besøg: december 2023
Tak, vakker

Anmeldt 22. oktober 2023 fra mobile enheder

Den dårligste Bones, vi har været på. Vi ventede 50 min på maden, der bestod af tørre spareribs og pomfritter, hvor vi vist havde fået snulleret fra posen. Da vi skulle i teateret, kunne vi ikke nå at få andet, men kommer aldrig igen. De to stjerner er givet pga den søde, omend noget langsomme betjening.

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, Tine l
Anmeldt 16. juni 2023

Hej

Vi skulle i aftes fejre min gamle mors 89 års fødselsdag, og som altid er hun fuldstændigt vild med stegeben eller ben fra Bones. Det er dog ikke alle i familien der deler denne begejstring, hvorfor vi måtte koordinere bestilling med mad fra en anden udbyder i Frederikshavn. Derfor spurgte vi ved bestillingen om hvor lang ventetid der var på maden, da vi skulle koordinere med et andet køkken om varm mad. Svaret var fem minutter så det var altså med at få bestilt den varme mad fra anden udbyder. Men ak tiden gik, og ikke ti og ikke 15 men hele 17 minutter skulle der gå, altså med kold mad fra anden udbyder til følge. Det er bare ikke i orden, når man allerede ved bestilling har bedt om en tid, da man skulle have maden fra anden udbyder til at passe. Så vi havde to knægte der måtte spise kolde burgere fra Skippers Grill, og en gang kolde og slatne pommes til. Det var sådan set ikke deres skyld, at maden fra Bones var hele 12 minutter forsinket, altså selvom man havde frit spil til at vurdere tiden inden man slyngede et tal ud. Den unge dame der tog mod bestillingen var endda i køkkenet og spørge inden, så alle var klar over opgaven, at få tiden til at passe. Det er en yderst ringe og uprofessionel behandling, og jeg vil aldrig som I aldrig tænke Bones Frederikshavn ind i løsning af opgaver for vores familie igen, magen til uprofessionel behandling skal man lede længe efter. Jeg vil faktisk gerne undskylde min frustration kom til udtryk overfor den unge dame der tog imod bestillingen, hun havde trods alt bare udført sit arbejde, men det var bare hende der var bindeledet mellem kunde og køkken. Havde man så haft mega travlt i butikken, så kunne planen måske skride et minut eller to, men der var faktisk ikke engang travlt, hverken med kunder i restauranten, eller med afhentning af takeaway mad.

Dato for besøg: maj 2023
Tak, Carsten M
Anmeldt 12. september 2021

Skulle passe barnebarnet på 8 år, hun måtte bestemme hvor vi skulle indtage frokosten, hun valgte Bones. Maden er gennemsnitlig, ikke noget at prale af, vi fik alle 3 ben, de var dejlige møre, god salatbar, og dessert til børn fungerer fint. Maden er oppe i restaurant priser, hvilket jeg ikke syntes de lever op til.

Dato for besøg: april 2021
Tak, Bjarne C
Anmeldt 4. august 2021

Frederikshavn d. 04-08-2021

Hvad der skulle være en hyggelig aften med lidt nem aftensmad for 3 voksne og 1 barn på en uges ferie til Frederikshavn blev alt andet.

Servicen startede da med at være meget imødekommende og venlig af en venlig herre i tydeligt godt humør. Det kunne ses at restauranten havde lidt småtravlt da vi ankom ca. 18.45.

Efter bestilling og lidt venten får vi da også vores mad.

1x Spareribs som er fine og som forventet.
1x Cæsar Salat som også er helt fin.
1x Børnepizza som også er fin.

Drikkevarer som også er som de skal være.

Så starter problemerne ellers.

1x Oksemørbrad bestilt som medium som starter med at være rå (ikke engang rare)indeni.

Bevares fejl kan ske, og den bliver sendt tilbage for at stege lidt mere - dog efter vi selv tager fat i en af servitricerne. Maden bliver der altså ikke fulgt op på.

Ca. 10-15 minutter efter kommer den så tilbage - stegt som meget rare - på kanten til stadig at være rå (ikke medium) - igen bliver der ikke fulgt op på om maden er som den skal være og vi må igen selv vinke en af servitricerne over. Det skal siges at vi sad ca. 3-5 meter fra servitricerne og køkkenet, men ingen service der. Normalt tager man sådan en fejl og får styr på det som det første!? Jeg bliver tilbudt en helt ny tallerken med pomfritter sovs og bøf til.

Da jeg får denne tallerken som på dette tidspunkt er 3 forsøg og først efter endnu 15 minutter, og alle andre end jeg selv har spist er bøffen igen rå indeni og endda med almindelige pomfritter til og ikke sweet potato fries som der ellers er betalt ekstra for! - igen er der ingen opfølgning på maden og jeg må denne gang op og snakke med en af servitricerne for at klage. Jeg får at vide at maden er uden beregning - jo tak sikke en gestus og at jeg må vælge noget andet fra menuen da kokken åbenbart ikke er i stand til at stege dette stykke kød. Dette takker jeg nej tak til, da jeg har mistet appetitten og mine forældre og datter for længst er færdige med både hovedret og dessert.

Der bliver lettere irriteret og ironisk sagt om de måske skulle finde sig en ny kok der kan stege en bøf.

Herefter kommer en af servitricerne over - ja de kan åbenbart godt komme over til bordet hvis kunden skal nedgøres fordi hun følte sig krænket på kokkens vegne.

Herefter begynder servitricen at sige at kokken der ikke kunne stege denne bøf - er sindssygt dygtig og aldrig laver fejl, og hvad fan vi forventer mere end at få et gratis måltid som jeg jo så ikke fik da de ikke kunne lave maden?

Hvortil jeg svarer at det bare ikke må ske at kunden skal sende maden tilbage 3 gange - for så til sidst, at få at vide at jeg ikke kan få det jeg har bestilt?

Servitricen bliver ved med at ville diskutere og vælger at hæve stemmen og prøver decideret at vende det til at det er os der har et problem fordi vi kommenterer med en lille kommentar på kokken?!? Har aldrig oplevet noget lignende.

Da den ellers så flinke herre der har vist os til bord kommer for at rydde af. Kommenterer vi selvfølgelig på hvilken dårlig oplevelse det var. Hvorefter han også spørger hvad vi mere kan forvente end at få maden gratis. Hvortil der igen bliver svaret - at bare det at få det man har bestilt uden at skulle blive tilbudt noget andet, da kokken ikke er i stand til at levere dette.

Han beder os derefter om aldrig at komme igen, da vi åbenbart efter hans udsagn har fået servitricen der kom over for at vende det mod os til græde. Jeg betaler og vi må gå hjem uden at jeg havde fået andet end lunkne pomfritter og whiskysovs.

Dette er første gang jeg nogensinde har anmeldt noget. Har aldrig oplevet lignende eller dårligere service – og det er udelukkende derfor jeg vælger at skrive denne anmeldelse.

2  Tak, ThomasT3201

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bone's, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland
Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Restaurant Bone's? Fortæl om dine oplevelser!