“Dinnerdays”
Anmeldelse af Det Gule Pakhus

Det Gule Pakhus
Prisklasse: 171 kr. - 683 kr.
Køkkener: Dansk
Anmeldt 18. oktober 2020 fra mobile enheder

Tre retters menu med hummersuppe, rosastegt kalv og dessert med chokoladefondant med appelsinsorbet. Alle tre retter smagte skønt. Vinmenu passede godt til. Alt i alt en fin oplevelse, med høfligt betjening.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, karintD8171RB

Anmeldt 17. august 2020 fra mobile enheder

Vi skulle have aftensmad i forbindelse med vores ophold på the Reef. Vi fik to børnemenuer med burger her var bollerne sorte og selv ved andet forsøg var de stadig sorte ( dog spiselige) de voksne fik oksefilet og sommermenu som var en torsk. Til de retter fik vi kartofler der ikke var ordenligt kogt. Garniture til fileten var for gammel persille. Dog var torsken udemærket og i sig selv med til at trække bedømmelsen op.

Tak, Lars A
Anmeldt 14. juni 2020

var her i forbindelse med et kursus på dbi. fik både søndags roast og dagens ret et par dage, og det hele var vel lavet. betjening var helt i top. alt i alt et godt sted at besøge.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, tweekie83
Anmeldt 17. december 2019 fra mobile enheder

Sådan set en glimrende juleplatte med forskelligt på. Savnede dog at medister var lun anden var også lidt sej. Dejligt sted med venligt personale. Dog relativt koldt i lokalet

Dato for besøg: december 2019
3  Tak, krydd
Anmeldt 11. november 2019

Wienerschnitzel til 209 kr. Den var sej som en skosål, meget lidt kapers/peberrod. Overkogte kartofler, genopvarmet sovs og intetsigende ærter fra Frost..

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Michael Kreilga... P

Rejsende, der kiggede på Det Gule Pakhus, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Det Gule Pakhus? Fortæl om dine oplevelser!