“Lækker mad og kvik service hos Farmor's Cafe”
Anmeldelse af Farmors Fastfood Café

Farmors Fastfood Café
Prisklasse: 79 kr. - 179 kr.
Køkkener: Dansk, Fastfood
Anmeldt 21. oktober 2022 fra mobile enheder

I morges min kone og jeg inviterede 10 af vores venner til kaffe og morgenboller på Farmor's Cafe i Jægerspris. Vi valgte Farmor's fordi flere tidligere besøge for frokost og aftensmad gik fremragende.
Vi valgte torsdag formiddag, fordi vi forventede, at dér kun ville være få kunder. Men Caféen var fyldt med gæster!
På trods af de knusede kunder til hendes varme kaffe og lækre morgenboller (inklusiv ost og peberfrugt), holdt vores vært de 12 af os fuldstændig tilfredse med sin rettidige service.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, DonTexan

Anmeldt 19. oktober 2022 fra mobile enheder

Dejlige fiskefrikadeller og venlig service. Frisk dejligt hjemmelavet rugbrød. Og hjemmerørt remoulade. Vi kommer igen.

Dato for besøg: oktober 2022
Tak, LilianL546
Anmeldt 7. juli 2022 fra mobile enheder

Super omgivelser og betjening. Gårdhaven var ideel til en lun dag med den rette afstemte og afslappet kontakt fra personalet.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, Mycranie
Anmeldt 14. maj 2022 fra mobile enheder

Endnu engang har vi nydt en frokost “hos farmor”. Vi har altid fået en god behandling, veltillavet mad af ærlige råvare. Oksefarsen leveres af den lokale slagter, fisk kommer fra Strandby - det kan ikke blive bedre. Pris, kvalitet og mængde passer meget fint.
Stedet får min anbefaling, vi kommer ihvertfald igen.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Søren Berg J
Anmeldt 14. december 2021 fra mobile enheder

Skulle have frokost efter 3 aktive timer i badelandet på The Reef og var godt sultne, et lidt større selskab var lige ankommet og vi blev adviseret om at der kunne forkekomme ventetid på maden, vi satsede på at vi kunne vente trods maven knurrede og det var vi glade for vi gjorde.
Inden vi fik set os om stod maden på bordet rygende varm og frisklavet, min søn fik en lækker burger lavet af kvalitets kød hvilket han virkelig bemærkede og satte pris på.
Jeg fik skønne frisk stegte fiskefrikadeller og en god øl til, vi spiste i hyggelige omgivelser og mærkede roen og stemningen som var helt særlig.

Dato for besøg: december 2021
Tak, Linda N

Rejsende, der kiggede på Farmors Fastfood Café, kiggede også på

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Farmors Fastfood Café? Fortæl om dine oplevelser!