“God restaurant ”
Anmeldelse af Didas og Italo

Didas og Italo
Prisklasse: 50 kr. - 200 kr.
Anmeldt 24. juli 2020 fra mobile enheder

Det er lækkert mad de har. Der er spaghetti bolognaise. Der er god og venlig betjening. Der er meget fair priser.

2  Tak, 841majas

Anmeldt 5. august 2018 fra mobile enheder

Stjerneskud på rugbrød er luksus udgave af stjerneskud og den serveres hos Didas italo,Okse filet som vist på billeder er serveret på rucola salat det er italiensk serevering osv...Her på stedet vi snakker flere sprog og alle kunde er lige vigtige,lokale eller turisterne.

Dato for besøg: august 2018
Tak, didas434
Anmeldt 17. juli 2018

Igår bestilte jeg stjerneskud på Dida's i Frederikshavn. hvilket jeg virkelig glædet mig til at modtage. maden kom og blev da noget skuffet og overrasket over at det først og fremmest var lagt på 2 skiver rugbrød men derud over var der den kunstige kappesalat. den ligner den fra Lide. Men nemmere forklaret er det den der minder om k's salater, dem hvor er nærmest kun er mayonnaise i. det var der rigtigt meget af og kunne ikke skrabes af, så min fisk var helt fedtet ind i mayonnaise. der var selvfølgelig også dressing på, så det var virkelig meget "snasket" på det stjerneskud. jeg følte ikke rigtigt ikke det var hvad jeg havde bestilt, så skrev til resturenten. (bestilte på just eat) - At jeg ikke var tilfreds og jeg gerne ville have refunderet beløbet på 200 kr. (havde købt 2 stk.) da jeg ikke havde fået et originalt stjerneskud.
Jeg forklare at der ikke står i beskrivelsen at det er på rugbrød eller krabbesalaten med tilhøre. Her kommer det så til at jeg får at vide, jeg har fået som bestilt. og det er et stykke smørrebrød jeg har købt. og får her tilsendt en lang smører om hvad stjerneskud er, hvor jeg faktisk heller ikke kan se den kappesalat står beskrevet. jeg ved godt hvad et stjerneskud er, for det er en af mine yndlings retter, og jeg spiser dem flere gange om måneden. Det er kun sket en gang før, at jeg noglesinde har klaget. må indrømme at Fredeikshavns grillbarer levere et bedre stykke arbejde.
har også før bestilt en pizza fra stedet. hvor jeg blev så glad, da bearnaise sovsen kom i en kom ved siden af, for det var knors pulver sovs, med stadig mange klumper i.

er lidt ked af min oplevelse, og især den servise de har på stedet.

Dato for besøg: juli 2018
3  Tak, Line Marie L
Anmeldt 22. juni 2018 fra mobile enheder

Vi fik leveret frokost fra denne restaurant. Oksesteak med pomfritter og salat. Salaten var varm og slatten. Pomfritterne var kolde og slatne. Virkelig skuffende at byde mine gæster på sådan en omgang. Desværre fjerner restauranten kritiske opslag og spørgsmål på Facebook.

Dato for besøg: juni 2018
4  Tak, spisogrejs
Anmeldt 16. juli 2017 fra mobile enheder

Spiste steak der inde. Var så skuffet. Det er nok det dårligste mad vi nogensinde har fået. Vi Bestilte medium bøf da vi fik maden havde de kun lige rørt panden. rå.
De fik dem ud igen men det blev ikke bedre det endte med at vi drak vores drikkevarer betalte og gik.
Rart personale kan ikke bruges til noget.

Dato for besøg: juli 2017
2  Tak, Jane M
Ado C, Ejer hos Didas og Italo, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. juli 2017

Jeg beklager,og bekræfter at i har bestilt steak /medium/ og det var medium rød i har klaget og fik ny steak ,efter i har smagt på den i har selv bekræftet at den er nu okay.
Den aften i har drikker grindberegn øl og betalt for 2 steak
Ved oprydning af bord jeg kan konstatere at en porsion er spist ,den ende er spist ca.80 procent.Jeg beklage at i er så utilfredse i skal bare sagt den på stedet,eller hvis i har IKKE SPIST og har god grund til det kan man nægte at betale.
Venlig hilsen :Didas Italo

Rejsende, der kiggede på Didas og Italo, kiggede også på

Strandby, Frederikshavn

Frederikshavn, Nordjylland

Har du været i Didas og Italo? Fortæl om dine oplevelser!