Fastlås den laveste pris fra disse websites
Hotels.com172 $
Expedia.com172 $
Priceline169 $
eDreams169 $
CheapTickets172 $
Travelocity172 $
Anmeldt d. 16. november 2020

Bella Italia er et lille helt nyt hotel med en fin restaurant. Ved ankomsten blev vi rigtig pænt modtaget og ført ned på værelset af ejeren (tror jeg..) og vi fik det mest stille og rolige værelse. Værelset er rigtig fint - helt nyt og meget fin stand og sengen er perfekt! Superflot!
Servicen fra de ansatte er rigtig fin og venlig. Om aftenen havde vi bord i restauranten. Det var en supergod oplevelse med italiensk inspireret mad af en rigtig god smag og kvalitet til en helt igennem fornuftig pris. Selv om der var fuldt booket var personalet flinke og opmærksomme og vi oplevede ingen unormal ventetid - alt kørte på skinner. Det var en rigtig fin aften.
Værelset er støjdæmpet meget godt så der var rart og stille selv en lørdag aften og vi sov rigtig godt. Morgenmaden var også rigtig god.
Hotel Bella Italia og restauranten kan klart anbefales!

Værelsestip: Undgå de to værelser ud mod gaden - der kan måske være støj.
Dato for ophold: november 2020
Tak, Claus B
Anmeldt d. 10. november 2020

Det er et forholdsvist småt hotel, men det skal ikke afskrække nogen. Vi fik et standardværelse, som er over standarden for mange andre hoteller. Værelset er stort med en lænestol og et lille skrivebord. Som kvinde sætter man også pris på flere spejle. Der er køleskab med god plads til et par vinflasker. Sengen er også god.
Badeværelset er som det skal være, der manglede ikke noget.
Alt er rent og pænt.
Morgenmaden var også god. Ikke prangende, men der er det, der hører til, og det smagte godt.
Personalet er sødt og opmærksomt.
Eneste lille anke kunne være parkeringspladsen, som er fyldt godt op.
Beliggenheden er god i centrum, og maden behøver ikke at være længere væk en restauranten, for der spiser man rigtigt godt.

Dato for ophold: november 2020
Tak, Iben K
Anmeldt d. 9. september 2020 fra mobile enheder

Vi havde 3 overnatninger på hotellet med 2 små børn. Vi fik et godt værelse i stuen, hvor der var redt op med ekstra seng og babyseng da vi kom.
Personalet var meget imødekommende og hjælpsomme, og hjalp med alt vi spurgte om.
Alle tre aftener spiste vi i restauranten og alle aftener var gode. Den ene aften spiste vi to af deres tradizionale pizzaer. De smagte fremragende. Min kone synes de smagte som hun husker dem, fra hun boede i syditalien.

Klare anbefalinger til hotel og restaurant

Dato for ophold: september 2020
Tak, 617christiana
Anmeldt d. 13. august 2020 fra mobile enheder

Det er et af de bedste hoteller som vi har boet på i Danmark, der var alt fra rene værelser og opholdsområdet til super fantastisk italiensk mad og drikke, og det hele blev bundet sammen af et utrolig serviceminded personale, de fortjener stor ros.

Dato for ophold: august 2020
Tak, j_rgenfischerj2019
Anmeldt d. 10. marts 2020 fra mobile enheder

Bella Italia er et hyggeligt og centralt hotel med aflåst parkering.

Vi ankom og blev fulgt op til værelset selv om der var travlt i restauranten. Vi havde bestilt bord i restauranten og fik et super lækkert måltid i hyggelige omgivelser.
Ved morgenmaden blev vi betjent af en rigtig sød tjener som lavede kaffe til os og serverede det lækkereste mad.

Efter en lang travetur på Gendarm stien på 2. dagen fik vi serveret fantastiske pizzaer på værelset.

Kan anbefale det virkelig meget.

Dato for ophold: marts 2020
2  Tak, skribenten