Anmeldt d. 10. marts 2020 fra mobile enheder

Bella Italia er et hyggeligt og centralt hotel med aflåst parkering.

Vi ankom og blev fulgt op til værelset selv om der var travlt i restauranten. Vi havde bestilt bord i restauranten og fik et super lækkert måltid i hyggelige omgivelser.
Ved morgenmaden blev vi betjent af en rigtig sød tjener som lavede kaffe til os og serverede det lækkereste mad.

Efter en lang travetur på Gendarm stien på 2. dagen fik vi serveret fantastiske pizzaer på værelset.

Kan anbefale det virkelig meget.

Dato for ophold: marts 2020
Tak, skribenten
Anmeldt d. 16. december 2019 fra mobile enheder

Jeg havde brug for en lidt nattesøvn og en god morgenmad som start på dag 2 af en firmaworkshop.
Jeg havde reserveret her, da det var helt centralt i forhold til vores julemiddag.
Der var god parkeringsmulighed, et meget flot værelse, god morgenbuffet. Mere kunne jeg ikke kræve.

Dato for ophold: december 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Kenneth K
Anmeldt d. 18. august 2019 fra mobile enheder

Det er sjældent at blive fulgt helt til værelset af receptionisten, men det blev jeg på Hotel Bella Italia. Værelset var stort og lyst, og rengøringsniveauet er i top. Morgenmaden er rigtig fin uden at være prangende. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: august 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Claus B
Anmeldt d. 1. januar 2019 fra mobile enheder

Hyggelig sted med fine værelser og sød betjening. Rigtig lækker morgenmad. God central beliggenhed. Den italienske restaurant der er en del af hotellet levede dog ikke op til vor forventninger, men bruger rigtig gerne hotel igen

Dato for ophold: november 2018
Tak, Chrisanker
Anmeldt d. 27. oktober 2018

Vi havde valgt et weekendhold og inviteret et hold venner på middag, 4 retters menu. Alt var perfekt. Forretten blev efter ønske ombyttet til noget andet. Betjeningen var kanon og for en gangs skyld af engagerende “voksne” mennesker.
Hotellet og restauranten er i den grad indbydende, moderne hyggelig stil og i den grad ren.
En klar anbefaling.
John Grundahl Lund