“Kæmpe succes”
Anmeldelse af Fox and Hounds

Fox and Hounds
Beskrivelse: Skotsk pub på en ny og moderne måde, hvor vi både har klassiske, men også mere moderne pubretter. Vi har specialiseret os i øl, whiskey og til dels gin samt rom. Sønderjyllands største udvalg af øl fra både ind- og udland. Vi har skabt hyggelige omgivelser, med tre afdelinger for enhver smag og afholder både livemusik, smagninger, arrangementer samt selskaber
Anmeldt 1. juli 2020

Virkelig god tur! Søde bartendere og gode drinks!
Maden er også i top, og stemningen er altid i top humør

Tak, AkselRubyL
Aabenraa, Ejer hos Fox and Hounds, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Hej Aksel
Tusind tak for jeres fine respons til os.
Det er os der siger tak for besøget og glæder os til at kunne byde jer velkommen igen.
Team fox & hounds

Anmeldt 21. februar 2020 fra mobile enheder

Er du på udkig efter en god øl og et godt måltid mad i den rette stemning, så er Fox and Hounds lige noget for dig.

Uhøjtidelig, venlig og særdeles serviceminded personale og et kompetent køkken.

Vi fik vegetarburger, spareribs og fish’n’chips - altsammen lækkert tilberedt og serveret - lavet af friske råvarer og smagte fantastisk.

Eneste malurt i bægret: Drop desserten - det er ikke dér de lægger flest kræfter i.....!

Ellers rigtig lækkert - vi kommer igen - næste gang vi er på de kanter!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, AllanW351
Aabenraa, Owner hos Fox and Hounds, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. februar 2020

Hej Allan
Mange tak for jeres besøg og jeres fine feedback til os.
Dejligt i har nydt jeres besøg, vi ser frem til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt 28. januar 2020

Gå ikke glip af stemning på Fox and Hounds Sønderborg. Her servere de lækker mad, hurtig med servering af drikkevare, og i en smagfuld indretning. Jeg kommer der gerne med min kæreste.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Karenwillesen
Aabenraa, Owner hos Fox and Hounds, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2020

Hej Karen
Mange tak for jeres fine anmeldelse til os, det er vi super glade for.
Det er bare så dejligt i besøger os, vi glæder os selvfølgelig til at se jer igen.

Anmeldt 10. januar 2020 fra mobile enheder

Leder du efter et fantastisk spisested med imødekommende og kompetent personale, specialøl, rom og whiskey så prøv F&H i Sønderborg. Vi kommer ihvertfald igen. Kæmpe fra os.

Tak, mkausdk

Hej M
Tusind tak for jeres meget fine respons til os
Det glæder os i nyder udvalget og vi håber at byde jer velkommen igen.

Anmeldt 7. januar 2020

Særdeles hyggeligt sted med flotte lokaler og god betjening.
Ekstraordinært spændende øl-udvalg og gode flamkuchen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, krestenl2016

Hej Kresten
tak for jeres fine anmeldelse til os, det glæder os i nyder udvalget.
Vi glæder os til at se jer igen.

Rejsende, der kiggede på Fox and Hounds, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Fox and Hounds? Fortæl om dine oplevelser!