“Hyggelig stemning”
Anmeldelse af Fox and Hounds

Fox and Hounds
Beskrivelse: Skotsk pub på en ny og moderne måde, hvor vi både har klassiske, men også mere moderne pubretter. Vi har specialiseret os i øl, whiskey og til dels gin samt rom. Sønderjyllands største udvalg af øl fra både ind- og udland. Vi har skabt hyggelige omgivelser, med tre afdelinger for enhver smag og afholder både livemusik, smagninger, arrangementer samt selskaber
Anmeldt 28. januar 2020

Gå ikke glip af stemning på Fox and Hounds Sønderborg. Her servere de lækker mad, hurtig med servering af drikkevare, og i en smagfuld indretning. Jeg kommer der gerne med min kæreste.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Karenwillesen
Aabenraa, Owner hos Fox and Hounds, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2020

Hej Karen
Mange tak for jeres fine anmeldelse til os, det er vi super glade for.
Det er bare så dejligt i besøger os, vi glæder os selvfølgelig til at se jer igen.

Anmeldt 10. januar 2020 fra mobile enheder

Leder du efter et fantastisk spisested med imødekommende og kompetent personale, specialøl, rom og whiskey så prøv F&H i Sønderborg. Vi kommer ihvertfald igen. Kæmpe fra os.

Tak, mkausdk

Hej M
Tusind tak for jeres meget fine respons til os
Det glæder os i nyder udvalget og vi håber at byde jer velkommen igen.

Anmeldt 7. januar 2020

Særdeles hyggeligt sted med flotte lokaler og god betjening.
Ekstraordinært spændende øl-udvalg og gode flamkuchen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, krestenl2016

Hej Kresten
tak for jeres fine anmeldelse til os, det glæder os i nyder udvalget.
Vi glæder os til at se jer igen.

Anmeldt 2. januar 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med dejlig atmosfære. Burgerne er smagfulde, saftige og lækre. Pommes frites’ne var suveræne. Ølkortet er meget stort og vældig spændende.

Tak, mettenielsen92

Hej Mette
Mange tak for jeres meget fine anmeldelse til os.
Det glæder os i har nydt vores Fox & Hounds både maden og udvalget.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.

Anmeldt 16. december 2019 fra mobile enheder

Jamen stille, roligt, men hyggeligt.
Stille måske fordi det var en tirsdag lige før lukketid. Det betød dog ikke at vi ikke følte os velkomne.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Kenneth K

Hej Kenneth
Mange tak, selvfølgelig er i altid velkommen, dejligt i lige kunne nå en omgang.
I er altid velkommen og vi glæder os til at se jer igen.

Rejsende, der kiggede på Fox and Hounds, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Fox and Hounds? Fortæl om dine oplevelser!