“Kan kun anbefale dette hyggelige sted”
Anmeldelse af Fox and Hounds

Fox and Hounds
Beskrivelse: Skotsk pub på en ny og moderne måde, hvor vi både har klassiske, men også mere moderne pubretter. Vi har specialiseret os i øl, whiskey og til dels gin samt rom. Sønderjyllands største udvalg af øl fra både ind- og udland. Vi har skabt hyggelige omgivelser, med tre afdelinger for enhver smag og afholder både livemusik, smagninger, arrangementer samt selskaber
Anmeldt 23. juni 2018 fra mobile enheder

Havde bestilt bord til VM kampen Danmark-Australien og der var fyldt med danske roligans. Super hyggelig stemming. Fik begge en super lækker og velsmagende Fox burger med pommes frites. Et meget venligt personale og trods en fyldt cafe var det ikke at mærke på noget tidspunkt.
Kan kun anbefale stedet og det er bestemt ikke sidste gang, vi kommer helt sikkert igen.

1  Tak, bettinaskipper

Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

Her er alt for ganen. Ud over de faste haner er et par der ikke på kortet. Spændende øl til alle. Man kan også få lækker frokost og middag Hvis øllet ikke er nok.

1  Tak, Søren H
Anmeldt 17. juni 2018 fra mobile enheder

Dejligt sted med god betjening. VM på storskærm.
Vil gerne anbefale fish and chips.
Flot indretning. Udeservering.
Helt klart et besøg værd.

Tak, Helle R
Anmeldt 10. juni 2018 fra mobile enheder

Er nok det bedste der kan siges. Danskvand uden brus, meget lille børneportion - selv den meget småtspisende blev ikke mæt.
Burgere ikke noget specielt, med en pris på 143kr med pommes frites ( som var gode) burde det kunne gøres bedre. Med en pris på 10kr for et glas postevand, bør man gøre sig umage.

Tak, gurie2018
Anmeldt 5. maj 2018 fra mobile enheder

Sønderborgs fantastiske svar på en skotsk gastropub, med mange lækre specialøl, et flot udvalg af whisky, og drinks fra en anden verden.
Derudover er maden fantastisk.
“The go to place” i Sønderborg.

Tak, Janus V

Rejsende, der kiggede på Fox and Hounds, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Fox and Hounds? Fortæl om dine oplevelser!