“Bedste sushi -også mulighed for vegansk”
Anmeldelse af Rainbow Sushi

Rainbow Sushi
Anmeldt 30. marts 2018 fra mobile enheder

Byens bedste sushi sted også selvom man er veganer... der er masser af smag og mulighed for speciel bestillinger... super kvalitet og god service. Er aldrig blevet skuffet, de lever op til forventningen hver eneste gang.

1  Tak, marimgm

Anmeldt 3. marts 2018 fra mobile enheder

Noget af det bedste sushi jeg har smagt, også sammenlignet med kendte sushi-restauranter i større byer. Kvaliteten slår aldrig fejl.

Tak, Mads J
Anmeldt 14. februar 2018

Det er ganske enkelt det bedste sted i byen, hvis du vil have sushi! Smagsmæssigt og kunstnerisk ligger Rainbow Sushi mange niveauer over alle de andre sushi-restauranter i Sønderborg. Vi har prøvet dem. Prøv også Rainbows vietnamesiske forårsruller. De er formidable. Betjeningen er meget venlig og imødekommende.

Tak, Anders S
Anmeldt 6. december 2017 fra mobile enheder

Der er ikke så meget andet at sige. Superb sushi, god pris og sjov og effektivt personale. Vi kommer igen og igen og igen.

Tak, BigAlex55
Anmeldt 17. november 2017 fra mobile enheder

Kan kun ærgre mig over at jeg ikke har prøvet Rainbows virkelig lækre og frisklavede sushi noget før! Fremover vil jeg kun ha sushi derfra. Ren velsmag og nydelse.

Tak, Anette D

Rejsende, der kiggede på Rainbow Sushi, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Rainbow Sushi? Fortæl om dine oplevelser!