Anmeldt d. 10. marts 2017 fra mobile enheder

Skal man bare have en simpel overnatning så opfylder værelserne behovet. Man kan spise i hotellets restaurant.
Standarden på værelserne levet ikke op til den noget høje pris. Der er dog ikke så mange alternativer i området udover hotellet.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, hr-mortensen
renate a, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2017

Kære Hr-Mortensen
beklager det sene svar, men du skal vide, at vi har lyttet til dig og andre, og nu er vores B&B blevet renoveret og værelserne fremstår nu rigtigt fine. Jeg håber, at du besøger os igen og selv kan opleve det.

Anmeldt d. 30. marts 2016

Værelset var hyggeligt og rent med eget bad og udgang til terrasse. Maden var veltillavet og tjeneren var serviceminded. Kun et par enkelte klagepunkter: Tjeneren glemte vores kaffe. Og de to tjenere havde ikke modtaget den samme information om arrangementet. De afgav modsatrettede oplysninger! Der var ingen pris på vinen, der stod på bordet. Det burde der nok have været, da den ikke ligefrem var billig. Vi fik en fin betjening - og derfor en god anmeldelse.

Værelsestip: Se på værelserne!
Dato for ophold: marts 2016
Tak, Sandy D
renate a, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. april 2016

Kære Sandy D.
Mange tak for din anmeldelse. Dejligt at I nød stedet og maden. Jeg kan se, der er et par ting omkring info vi skal have styr på. Det med priser er allerede løst, da vi netop idag har fået de nye vinkort og menukort, beklager der ikke var priser på, da I var. Vi håber, at I besøger os igen.

Anmeldt d. 21. oktober 2015

God service ved ankomst, smilende, hurtig og god forklaring af personalet.
Værelset havde lige den størrelse der var nødvendigt.
Der var et fællesrum foran værelserne og der kunne vi sidde og snakke med vennerne inden vi skulle afsted til restauranten.
Personalet meget hjælpsom med alt hvad vi bad dem om.

Vi havde arrangeret spisning på Restaurant Bind, som har samarbejde med Benniksgaard, og derfor var det primært en overnatning vi havde brug for. Og derfor var det fint med et værelse som ikke var dyrt.

Dato for ophold: oktober 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Kjellerup6092
renate a, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2015

Kære Kjellerup6092,
mange tak for jeres fine anmeldelse - dejligt at det fungerede fint for jer, at overnatte på Bed & Breakfast, kombineret med middag på Restaurant BIND. Vi håber at I besøger os igen.

Anmeldt d. 4. august 2015

Benniksgaard B&B mindede mest om et vandrehjem fra gamle dage.
Badeværelse for enden af gangen, køkken med beskidte viskestykker som mange måtte bruge, bløde senge, støj fra andre gæster, varmt og tørt selvom det kun var 20 grader i dagstimerne

Dato for ophold: juli 2015
Tak, Erik N
renate a, Gæsteansvarlig hos Benniksgaard Bed & Breakfast, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. september 2015

Kære Erik N.
Tak for din anmeldelse. Jeg beklager hvis der har ligget viskestykker fra andre gæster. Vores rengøring er der ovre hver formiddag og gøre rent, men hvis der er nogle der har benyttet køkkenet derefter og ikke ryddet op efter sig, så kan det have ligget til næste formiddag.
Hvis I skulle have lyst til at besøge os igen, så kunne et tip være, at booke et værelse med eget bad og toilet eller evt. booke et værelse på Benniksgaard hotel.