“Fantastisk indermad”
Anmeldelse af Curry Leaves

Curry Leaves
Prisklasse: 4 US$ - 41 US$
Køkkener: Indisk

Cury Leaves har den bedste Indiske buffet i kongeriget Danmark.
Deres milkshakes og lassi shakes er uovertrufne.
Betjeningen er venlig og personlig altså helt i tip. Der er pænt rent og ordentligt.
Dejlig varme lokaler på trods af høje energipriser.
Vi kommer helt sikkert igen.
Hilsen Nils Henrik

Dato for besøg: januar 2023
Tak, Nisser1960

Virkelig et super fantastisk sted med autentisk atmosfære og det rareste personale
Og den bedste butterchicken og chicken masala vi nogensinde har fået og vi har spist på en del indiske restauranter.
Hvis du/i nogensinde skal til Sønderborg og kan lide original og autentisk mad og atmosfære så tag til denne restaurant og spis
Drik gerne deres egen lokale fadøl til den passer godt til stærke retter og smager rigtig godt. Kunne jeg give 20 stjerner gjorde jeg gerne det.

Tak, Jimmy M
Anmeldt 20. december 2022 fra mobile enheder

Dejlig indisk mad. Det er anden gang vi er her. Super lækker buffet med meget forskelligt. Både mildt og stærkt. Dertil en lækker mango lassi

Tak, Birgit R
Anmeldt 12. december 2022 fra mobile enheder

Absolut og uden sammenligning - den bedste kulinariske smagsoplevelse...

Hvor var det eventyrligt smagfuldt og lækkert. Ganen syder, som en eksplosion af østens krydderier. Prøv deres fantastiske Mango Cocktail, pyntet med Mynte blade og safran

Kommer bestemt tilbage
Tak for skøn mad

Tak, Peter K
Anmeldt 11. december 2022

”De bedste af vores retter
sammensat i en menu for dig”

Vi valgte:
Curry Leaves Special, som en 3-retters med kyllingeruller, tandoori tigerrejer og frugtsalat med is til dessert.

En fremragende oplevelse. Både maden og betjeningen var i top.
Min hustru udbrød - det smager simpelthen bare afsindigt godt. Jeg kunne kun give hende ret.

Kæmpe anbefaling til alle der ønsker en velsmagende og lækker mad, krydret med en super
betjening.

Curry Leaves, vi kommer snart tilbage.

Tak, 6100Starup

Rejsende, der kiggede på Curry Leaves, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Curry Leaves? Fortæl om dine oplevelser!