“Dejlig krydret mad og fantastisk service”
Anmeldelse af Curry Leaves

Curry Leaves
Køkkener: Indisk
Anmeldt 8. august 2021 fra mobile enheder

En helt igennem dejlig oplevelse med det indiske køkken og søde, opmærksomme og betænksomme mennesker.

Tak, Berit O

Anmeldt 8. august 2021

Curry Leaves, er en lille perle i Sønderborg, der har fantastisk dejlig og velsmagende mad, og en forrygende god service. Curry Leaves er blevet en af vores yndlings restauranter i Sønderborg, og de fortjener den største ros. De får de største anbefalinger fra os.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, metteb973
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Sjælden oplever man en sådan service - lige fra vi bookede til vi gik.
Søde venlige tjenere forklarede godt, hvad vi fik at spise, hvilket der var stærk og ikke.
Meget fornuftige priser både på mad og drikkevarer.
Dejlig oplevelse - er helt sikkert ikke sidste gang vi kommer der.
Kan absolut anbefales.

Tak, 381annemarieb
Anmeldt 7. august 2021

Sad udenfor med vores hund og fik deres buffet til 229 kr. Dejlig mad og løbende opfyldning. God måde at smage forskellige indiske retter. Søde tjenere der også forklarede buffetens indhold og styrke.

Tak, Rikke H
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Vi var en familie, som ikke før havde været på indisk restaurant. Da vi ankom blev vi mødt af en yderst venlig tjener. Da vi havde bestilt drikkevarer fulgte han os til buffeten og forklarede hver enkelt ret og hvad der passede sammen med hvad. Der var krav om brug af engangshandsker i buffeten. Stort plus i COVID-19 tid.
Retterne var velsmagende. Der var kun lidt af hver enkelt ret i buffeten, som så hele tiden blev fyldt op. På den måde var maden altid frisk.
God mad til rimelig pris og yderst god betjening og hygiejne.
Et besøg værd

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, bjarke0511

Rejsende, der kiggede på Curry Leaves, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Curry Leaves? Fortæl om dine oplevelser!