“Dejlig oplevelse.”
Anmeldelse af Curry Leaves

Curry Leaves
Køkkener: Indisk
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Sjælden oplever man en sådan service - lige fra vi bookede til vi gik.
Søde venlige tjenere forklarede godt, hvad vi fik at spise, hvilket der var stærk og ikke.
Meget fornuftige priser både på mad og drikkevarer.
Dejlig oplevelse - er helt sikkert ikke sidste gang vi kommer der.
Kan absolut anbefales.

Tak, 381annemarieb

Anmeldt 7. august 2021

Sad udenfor med vores hund og fik deres buffet til 229 kr. Dejlig mad og løbende opfyldning. God måde at smage forskellige indiske retter. Søde tjenere der også forklarede buffetens indhold og styrke.

Tak, Rikke H
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Vi var en familie, som ikke før havde været på indisk restaurant. Da vi ankom blev vi mødt af en yderst venlig tjener. Da vi havde bestilt drikkevarer fulgte han os til buffeten og forklarede hver enkelt ret og hvad der passede sammen med hvad. Der var krav om brug af engangshandsker i buffeten. Stort plus i COVID-19 tid.
Retterne var velsmagende. Der var kun lidt af hver enkelt ret i buffeten, som så hele tiden blev fyldt op. På den måde var maden altid frisk.
God mad til rimelig pris og yderst god betjening og hygiejne.
Et besøg værd

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, bjarke0511
Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Lækker buffet, løbende opfyldning af frisklavet mad. God måde at smage flere forskellige indiske retter. Super service fra start til slut. Stor ros til personalet. Første gang vi har fået personlig præsentation af retterne i en buffet på restaurant. Ekstra plus: børnepris for børn/unge under 18 år.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, tnwester
Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Er man til Indisk mad, er stedet absolut et besøg værd.
Virkelig god betjening af tjenerne, der var gode til at informere om de forskellige retter.
Hyggeligt sted tæt ved vandet.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, nielsenhenrik

Rejsende, der kiggede på Curry Leaves, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Curry Leaves? Fortæl om dine oplevelser!