“Super mad og god service ”
Anmeldelse af Curry Leaves

Curry Leaves
Køkkener: Indisk

En rigtig god oplevelse, med super mad og god service. Meget autentisk indisk mad med smagsprøvning af sauce inden endelig tilberedning. Tak for mad

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Byskovery

Anmeldt 18. september 2020 fra mobile enheder

Hyggelig restaurantrigtig god mad, vi fik god og profesionel hjælp til at vælge om vi skulle spise stærk eller mild indisk mad, et spisested der absolut kan anbefales vi var inde og fejre fødselsdag, flag på bordet og små ekstra retter til fødselaren

Tak, KurtAndreasJ
Anmeldt 14. september 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad som var frisk lavet, fik små smagsprøve så vi kunne fortælle om den var tilfreds kryderet. Den var bare perfekt så lækkert
Kokken og personalet var så søde og rare

Tak, Mette A
Anmeldt 6. september 2020

Vi besøgte stedet, da det havde fået meget ros, og det fortrød vi ikke.

Vi blev budt velkommen med et stort smil - og smilene og venligheden forsatte hele aftenen. Vi bestilte deres buffet, som vi fik forklaret meget grundigt hvad den indeholdt. Hygiejnen omkring deres buffet var helt i top - krav om afspritning og handsker + nye tallerkener hver gang, man gik til buffeten.
Umiddelbart kunne man synes, at buffeten så lidt tom ud, men det var fordi de hele tiden lavede nye mindre portioner, for at det kunne være varmt og frisk.

"Styrken" var tilpasset vores smagsløg, men der var også meget stærke retter - men det oplyste personalet om.

Parkering tæt på restauranten.

Kan bestemt anbefales.

1  Tak, Peter S
Anmeldt 6. september 2020

Vores konfirmationsfest forløb præcis som ønsket.
En super dejlig dag i hyggelige og uforstyrrede rammer.
I vanlig stil omgivet af et imødekommende og kompetent "Curry Leaves Team"...
Er så begejstret for den altid hjælpesomme og hjertelige "Curry Leaves"- familie - tak for jer. Autentiske indiske velkomstdrinks, buffet, indiske øl og indisk vin, kaffe/Te arrangement...Alt sammen så indbydende og velsmagende.
Forud for festen masser af gode planlægningssnakke. Tid, rum, lydhørhed, fleksibilitet og inspirerende selskab var nøgleord her.
Sender mine varmeste anbefalinger.

Tak, toniaj950

Rejsende, der kiggede på Curry Leaves, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Curry Leaves? Fortæl om dine oplevelser!