“Dejligt sted som virkelig kan anbefales!”
Anmeldelse af Curry Leaves

Curry Leaves
Køkkener: Indisk
Anmeldt 17. juli 2018

Virkelig god service og rigtig lækker mad. Styrke af maden tilpasses, så passer netop til dig. Beste anbefalinger herfra!

Mvh Julie

1  Tak, JulieF3210

Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Sødeste betjening, vi følte os i stor grad velkommen.
Maden smagte fortrinligt, vi fik hver en lille smagsprøve af vores ret som vi så skulle vurdere ud fra hvor krydret vi ønskede det fra 0-3.
Maden lavet af gode råvarer og med hjertet god stemning og betjening.

1  Tak, Marianne G
Anmeldt 12. juli 2018 fra mobile enheder

Jeg var på Curry Leaves og jeg har kun roser til stedet. Man bliver mødt af det sødeste personale, som hjælper både med at finde den rigtige ret, sørger for at alt er i orden og er meget servicemindede og smilende.
Maden er virkelig lækker! Jeg har smagt forskelligt indisk, forskellige steder. Det her er det bedste!
Mad lavet med hjertet af de sødeste mennesker.
Tak for en skøn oplevelse!

1  Tak, Cecilie A
Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Det er bestemt den bedste oplevelse jeg har haft sammen med familien.
Lige fra man kommer ind, føler man sig velkommen ind i deres hjem.
Vælger man buffet, bliver man guidet gennem maden som er. Der er forslag til sammensætning.
Børn bliver taget rigtig meget hensyn til, de holder øje med om børnene kan lide manden, min datter var ikke så meget for maden, men der blev hun hjulpet på vej af ejeren og fandt noget hun kunne lide og blev meget glad.
Dette sted er ikke sidste gang det er besøgt selv om der er 280 km. Til restauranten.

1  Tak, Allan S
Anmeldt 4. juli 2018 fra mobile enheder

En meget familiær og venlig oplevelse og bestemt en anbefalelse værdigt!! Vi blev betjent af ejeren som venlig fortalte om restauranten og tilbød at tilføje særlige retter til buffeten hvis man ringer dagen inden og fortæller om sine ønsker.

1  Tak, Kåre S

Rejsende, der kiggede på Curry Leaves, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Curry Leaves? Fortæl om dine oplevelser!