“God indisk buffet til en meget lav pris”
Anmeldelse af Curry Leaves

Curry Leaves
Køkkener: Indisk
Anmeldt 4. juli 2016

For kun 498 kunne familien bestående af kone, barn og undertegnede spise sig mere end mætte på Curry Leaves i Sønderborg.
Vi havde brugt TripAdvisor til at finde frem til restauranten og glædede os til at smage den buffet som havde fået flere roser.
Vi var lidt tidligt på den og mødte allerede ind kl. 17:45, men her var buffeten allerede klar og vi startede ud med indbagte løgringe og aubergine, pappadoms og diverse dips. Der var noget for enhver smag og mundvigene vendte allerede opad. Hovedretterne bestod af primært kyllingeretter bl.a. Tikka-Masala, Butter Chicken, Byriani men der var også en glimrende Pallac Paner og Dall Curry.
Betjeningen var fantastisk venlig og vi fik forklaret i hvilken rækkefølge vi skulle spise maden.

At de ikke får 5 stjerner skyldes at maden godt kunne være en smule varmere og serveringsmetoden en smule mere spændende, men sådan er det når serveringen foregår fra buffet.

Men kvaliteten var der ikke en finger at sætte på og prisen var bare for lav.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, 889keldj

Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Skulle bare have noget at spise .
Fantastisk mad som smagte af noget , den bliver faktis lavet fra bunden .
Ikke sidste gang vi spiser jer.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, mogense229
Anmeldt 28. juni 2016

Godt beliggende ved havnen, super god indisk Bufe, venlig betjening. Familie ejet og drevet, hvilket præger i form af imødekommenhed.

Dato for besøg: juli 2015
Tak, 658j_rgenc
Anmeldt 5. juni 2016 fra mobile enheder

Vi fik buffet som var en spændende smagsoplevelse med en utrolig god og personlig vejledning i, hvilken mad der var egnet til børn og voksne i forhold til hvor stærk det var krydret. Kan virkelig anbefales også til børne familier.
Og hyggelig udsigt til vandet ved udendørs spisepladser.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Jane G
Anmeldt 29. maj 2016

En af de aller bedste restauranter i Sønderborg og omegn. Maden smager fantastisk og betjeningen er uovertruffen. Curry Leaves kan meget varmt anbefales! Alle der kan lide at prøve noget nyt eller lide krydret mad, bør unde sig selv at besøge denne restaurant. Helt fantastisk sted :-)

Dato for besøg: maj 2016
Tak, SarahJessen

Rejsende, der kiggede på Curry Leaves, kiggede også på

Sønderborg, Sydjylland

Har du været i Curry Leaves? Fortæl om dine oplevelser!