Smuk have og slot

Et utrolig smukt slot, kan godt forstå at Kong Frederik og Dronning Ingrid var glade for slottet... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
ilse s
Slagelse, Danmark
Flot haveanlæg

Flot, flot, flot - og særligt at man har adgang til hele haven, køkkenhave, drivhuse, søerne og det... læs mere

Anmeldt d. 7. august 2021
Schmidt1976
Vojens, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 7. august 2021 fra mobile enheder

Flot, flot, flot - og særligt at man har adgang til hele haven, køkkenhave, drivhuse, søerne og det hele.
Bestemt et besøg værd.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, Schmidt1976
Anmeldt d. 23. juli 2021

Vi var heldige at komme på et tidpunkt hvor den kongelige familie ikke var på stedet. Det betød at vi kunne gå uhindret rundt i den skønne park og have og bare nyde de tusindvis af blomster. Det er desuden gratis, så der er ingen undskyldning for ikke at besøge stedet.

Dato for oplevelse: juli 2021
1  Tak, buster15K
Anmeldt d. 12. juli 2021

Vi gik en tur i køkkenhaven, Det gratis, og man behøver ikke bruge lang tid. Fin butik. Og dejligt vejr

Dato for oplevelse: juli 2021
Tak, 461pnb
Anmeldt d. 18. juni 2021 fra mobile enheder

Aldrig har vi været her i så smukt et vejr. Alt står i blå himmel, klart vejr og solskin. De kongelige er her ikke, og der slides med havearbejdet.

Dato for oplevelse: april 2021
1  Tak, 748Rita
Anmeldt d. 8. november 2020 fra mobile enheder

Gråsten Slot ligger meget idyllisk ned til søen. Slotshaven er fantastisk til en gåtur eller en picnic. Hele området udstråler ro og man kommer i godt humør ved at gå rundt i den smukke kongelige have.
Glem ikke at se bøgetræet, som H.C. Andersen sad under, da han skrev “Den lille pige med svolestikkerne” i 1845

Dato for oplevelse: november 2020
1  Tak, Fjepp